CrackaBoi Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg er keen paa aa prove Linux naa, litt for moroskyld, siden det er saa lite funksjonelt i forhold til det (uheldigvis) saa veldig standardiserte windows. Men uansett, jeg vil gjerne teste en versjon, kan windows meget godt. Trenger bare tips paa hvilken av publikasjonene jeg bor teste? takker Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Nei, det er egentlig bare aa glemme det, jeg fant denne posten: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=43686&forum=27 Linux er jo *******s komplisert og kan ikke brukes til en dritt (uten aa lare seg det gjennom aa lese femten boker og howtos) saa jeg lar det ligge paa hylla noen aar til. Er ikke nerd nok enda. ellers takk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Gå inn i linux-seksjonen og les noen av de tidligere trådene på emnet. Det finnes flere omfattende og mer og mindre bra meninger, anbefalinger, påstander om emnet... Lykke til og velkommen over...:wink: Rettelse: stryk det med velkommen over da.... [ Denne Melding var redigert av: smetho på 2002-07-29 00:03 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Feilpostet under "programvare". Vi har en eget Linux - gruppe... stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg