glittertind Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jeg har tenkt å kjøpe meg en ny socket-a cpu kjøler, og har sett litt på denne: Zalman CNPS7000B-Cu men passer denne med mitt hovedkort:msi k7t turbo 2 hvis ikke, kan dere hjelpe meg å finne en bra kjøler som passer til mitt hk? cpu er en amd athlon xp 1800+ Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) men passer denne med mitt hovedkort:msi k7t turbo 2 Les her: CNPS7000A/B compatible Socket 462 Motherboard list Jeg suste kjapt over, det ser ikke ut til at HK er støtta, offisielt ihvertfall. EDIT: Det ser ikke ut som om msi k7t turbo 2 er nevnt i det hele tatt, så det er uvisst om kjøler'n passer eller ikke passer. Zalman lister noen krav øverst på sida jeg linker til. Ta å mål litt på HK ditt da vel... Endret 11. juli 2005 av olefiver Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) vet du om en annen bra kjøler som passer til mitt hk da? passer denne mitt hk?Thermalright SI-97 Endret 11. juli 2005 av glittertind Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Thermalright sier selv at kjøler'n skal passe til praktisk talt alle AMD HK. se her Lenke til kommentar
glittertind Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå