Sirslask Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ok ideen her er å gjøre noe nytt jeg sett bli ikke har gjort før så jeg tenkte at jeg kan lage en trådløs powerknapp. så jeg begynte med å finne ut hvordan jeg kan lage en sender og mottaker En trådløs ringeklokke ville være perfekt Har sendt mail til clasern om sponsing Endret 25. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Se her ja! Spennende prosjekt som endelig får worklog.. Tror detta kan bli bra Little slask! Ihvertfall er prosjekt unikt som bare pokker.. =S Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe.. kongekult. Men veldig nyttig? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Selvfølgelig er det nyttig, er jo helt konge å kunne skru på pcen uten å stå opp fra senga Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Åja! Hater det at jeg må sitte å vente på at PCen starter opp! =S Hva med å lage to eksemplarer, en til deg Little slask og en til meg? Endret 11. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg startet K6-2 PCen min med det trådløse Logitech-tastaturet. Visste ikke at det gikk før jeg veltet en pute over det mens jeg lå og sov. Våknet av at maskinen begynte å suse. Var ganske kjekt å få folk til å lure på hvordan jeg kunne starte den uten å trykke på knappen... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hehe! Starta PCen din med tastaturet sier du? Hvordan? Kanskje jeg bare er litt blond.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Inn i BIOS, så velger du at du skal starte med tastaturet, hvilken tast, eventuelt passord, hvis hovedkortet har den funksjonen. Du må og flytte en jumper, for at det skal være mulig å starte PCen gjennom ps2 eller USB-porten. Et trådløst tastatur, så har du trådløs startknapp. Lenke til kommentar
sx_viper Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jepp, funker fint å starte pcèn via tastaturet.. Bare å gå inn i bios å stille litt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Schmoood! Skjønte det ikke helt, men det er jo mulig iallfall! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har nesten vurdert å flytte pcen til sengen for å slippe å stå opp tidligere. Men med trådløs powerknapp er jo det ganske kjekt da Lenke til kommentar
xcavated Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hva med å ikke skru pc'en av på kvelden? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Med mitt Logitech Internet Navigator fungerte det fint å starte opp med PS/2 overgangen men ikke med usb. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 På hovedkortet mitt (Abit KV7) er det en jumper for å aktivere power-up via PS2, og en for USB. Se om det er det på ditt og. Lenke til kommentar
firepower91 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 joa, sheckt det da ligge i senge og skru på pcn... hva med tastatur på veggen med film knapp og power-knapp`? Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Herlig idè, skulle likt å hatt en sånn i huset Det beste ville vært fjernkontroll som styrer lys, strøm, lyd (anlegg i huset) og ikke minst av/på knapp for pcen Vanskelig, men ikke umulig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dette blir stiligt! Har lyst på en sånn (eller en til hver pc) Det med tastaturet funker fett, men har ikke sjekka om det går på Asus-hk`et mitt (funka på MSI-hk`et mitt hvertfall, uten å flytte på noen jumper e.l.) Tok det lang tid før du fant ut hvordan du skrudde på pc`en Vågebu? Siden du ikke var klar over at du kunne skru det på med tastaturet mener jeg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hadde fått noe gammel HW av onkelen min, Asus P5A, AMD K6-2 osv. Viste ikke at det gikk, men plutselig veltet jeg en pute over tastaturet, som trykket ned space, og PCen startet. Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Faen, hvor late går det an å bli ? reiner med at dere ikke har pc'er som tar 6år å starte opp, så hvorfor ikke starte maskina og gå på badet/spise frokost mens du venter ? omg Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Vil bare "hinte" til at Worklogs skal ha bilder, og da mer en et.... Ellers er det en god ide, men nytteverdien kan diskuteres.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg