aas146 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei.. Maskinen min blir veldig tregt hver gang jeg starter maskinen min. Av og til kliker maskinen mens jeg er po internett, so jeg mo alltid slo av masinen for at maskinen skal virke igjen. Jeg hadde ikke den slags problem , men etter og ha lastet ned kazaa har det begynt masse problemer.. Pleier det og skje med maskinen deres og eller.. Noen som vet hva som er problemet.. Tak for all hjelpen... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Få deg adaware og fjern masse drit som følger med bla annet kazaa, se om det hjelper. Lenke til kommentar
tarild Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Fjern Kazaa dritten. Hos meg lå den og tok opp 20mb uten noe form for aktivitet. Du bør heller finne deg et annet p2p program. Kazaa er også kjent for å dra ned virus for deg så muligheten for at du har virus som ligger på maskina di og lager **** for deg er nok der. Lenke til kommentar
aas146 Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Hvilket p2p program skal jeg bruke da.. som ikke inneholder virus og er veldig bra i tilleg... Lenke til kommentar
Sirius Epsilon Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Bruk kazaa lite http://www.k-lite.tk en spyware og virus fri versjon av kazaa.Bare avinstaller kazaa og kjør ad-aware (www.lavasoft.de) før du legger inn denne, så er problemene dine løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå