cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei! Jeg har nettopp fått nytt system og har store problemer med mitt skjermkort! Hver gang jeg skal prøve å spille spill som NFSU2 og Battlefield 2, fryser skjermen noen få minutter etter at spillet er i gang og deretter går den over i bluescreen. Der får jeg beskjed om at filen nv4_disp starter en memory drop. Hva skjer? Detter er utrolig kjedelig... kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd! mvh Jonas Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Høres ut som et driverproblem. Har du evt prøvd å fjerne driverne å så legge inn de nyeste på nytt igjen? Lenke til kommentar
cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 ja... jo... men har ikke prøvd med den nyeste... bare med den som fulgte med PCn! kan prøve takk for tipset! ;D Lenke til kommentar
cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Det hjalp ikke desverre! fryser like jævlig nå som før.. og så bluescreen etterpå da seff! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 sjekka temperaturer? høres ut som om noe blir overopphetet, kanskje skjermkortet og den henger pga det? Kjører du dual channel minne? Prøv med en minnebrikke, kanskje en er ødelagt. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Legg ut all informasjonen om pcn din, det blir lettere å kanskje se hva som er feil. Forklar har du lagt inn chipset drivere osv.... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Åssen strømforsyning har du, plugga i ekstra strømkontakt på skjermkortet om det er muligheter for det? Lenke til kommentar
cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Temperaturer GPU core temperature: 65 C Ambient temperature: 49 C Lenke til kommentar
cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Det som er så kjipt er at det er en ferdig PC fra Dell! har allerede fått byttet skjermkortet 1 gang på 4 uker så... er litt lei Dell nå hvis dere skjønner Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hvem har produsert skjermkortet da? kanskje hvis du prøver å laste ned fra dems side, og ikke fra nvidia, hvis det er det du har gjort Lenke til kommentar
cautionhot Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan finner jeg ut det da? Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er ikke vanskelig.. se på pakka, det er jo enten Gainward, XFX, Asus, MSI eller noe annet. F.eks: Gainward nVidia 6800GT Lenke til kommentar
Bugs. Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Brutter`n hadde noe av de samme feilene.Gikk over til de siste Omega driverene og problemene forsvant.Han har Amd 64 med nForce3 chipset og gainward 6800 ultra. Endret 11. juli 2005 av Bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå