Gå til innhold

Spillverket.no: På tide å fjerne HL-kategorien?

Anbefalte innlegg

Det er med tungt hjerte jeg må si at jeg anbefaler dere til å fjerne den, pågrunn av veldig liten aktivitet. Ta et søk så ser dere det ;) MEN, her kommer et men. Til sen sommeren/Høsten kommer jo HL2:Aftermatch(leif?), og da kan jo aktiviteten øke. Men, det er jo en stund til. Så har vi Lost Coast. Men jeg tror ikke dette er nok for å holde HL2 diskusjonen oppe. Vi må nok innse at HL kategorien er på vei ned. Men dette er bare et tips. Sorry hvis jeg er idiot, har akkurat våkna(Skylder på den jeg :whistle: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half-Life-kategorien har 1430 innlegg og 24934 poster per dags dato. De siste 30 dagene har det vært 22 aktive emner. Med denne statistikken, samt kommende Aftermath og Lost Coast som argument, ser jeg ingen grunn til å fjerne kategorien.

Lenke til kommentar
Det er med tungt hjerte jeg må si at jeg anbefaler dere til å fjerne den, pågrunn av veldig liten aktivitet. Ta et søk så ser dere det ;) MEN, her kommer et men. Til sen sommeren/Høsten kommer jo HL2:Aftermatch(leif?), og da kan jo aktiviteten øke. Men, det er jo en stund til. Så har vi Lost Coast. Men jeg tror ikke dette er nok for å holde HL2 diskusjonen oppe. Vi må nok innse at HL kategorien er på vei ned. Men dette er bare et tips. Sorry hvis jeg er idiot, har akkurat våkna(Skylder på den jeg :whistle: )

Dette idiotiske jeg har sett fra dette forum.

Hvis du tror at hl2 bare lever utfra valve har du tatt feil, det komme en mengde kvalitets mods som du bare kan installere uten noen mer betaling av noe slag.

Ta deg en tur innom www.halflife2.net og les der heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...