kilogram Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Skjermbilder fra Longhorn Et sett med skjermbilder fra en pre-betaversjon av Windows Longhorn sirkulerer nå på nettet. Se bildene her. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Er det bare meg, eller ligner dette faktisk svært på Mac? Uansett er det stilig å se skjermbilder fra Longhorn. Endret 11. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 stemmer nok det @kd. var ikkje så veldig store forskjeller frå xp. men det var greit å få eit lite innblikk i korleis longhorn kjem til å sjå ut. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Liker de nye lukk/minimér-knappene bedre enn XP-knappene, men jeg synes allikevel at alt blir en smule mørkt til slutt. Jeg finner heller ikke Fil/Rediger/Vis/osv på Windows Explorer/Utforsker. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 XP med ny theme Japp. Inne på Desktop mod-tråden, så kan man finne mye finere utseende enn det der. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Liker de nye lukk/minimér-knappene bedre enn XP-knappene Blant masse annet i det nye GUI-et mislikte jeg disse også... Ser jo ut som en halvfin skin til Win XP. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er det bare meg, eller ligner dette faktisk svært på Mac? Uansett er det stilig å se skjermbilder fra Longhorn. Hvis Mac har rettighetene på skygger, ja kanskje..... Jeg legger mest merke til fargevalget som jeg synest var bra. Svart må ikke undervurderest Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei eg syn no dette såg flott ut eg, men ka med system kravene? Det kan vel ikje blie så forferdelig mye? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 XP med ny theme Jeg skulle akkurat til å si det samme. Nei eg syn no dette såg flott ut eg, men ka med system kravene? Det kan vel ikje blie så forferdelig mye? Systemkravene blir nok en god del høyere enn windows XP for at folk skal kjøpe nye pcer. 512MB ram blir vel et absolutt minimum. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 XP med ny theme Jeg skulle akkurat til å si det samme. Nei eg syn no dette såg flott ut eg, men ka med system kravene? Det kan vel ikje blie så forferdelig mye? Systemkravene blir nok en god del høyere enn windows XP for at folk skal kjøpe nye pcer. 512MB ram blir vel et absolutt minimum. Ja det er eg klar over men i første omgang var det snakk om å ha f. eks ett skjermkort med minimum directx 9.0 støtte, gjelder dette fortsatt eller? Klarer meg med Xp en god stund til nda vil eg tro Lenke til kommentar
knuto Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Akkurat det med systemkrava plager meg. Eg har heile tida klart å overleve med 128MB RAM og 663MHz, men nå må eg snart oppgradere Generelt synes eg det er ganske lite forandringar mellom XP og Longhorn... Viss det ikkje blir mykje nytt, og ikkje berre eit nytt design trur eg mesten eg vil vurdere å berre bruke Win XP. Det er mykje meir "light", og køyrer mykje lettare... Men forresten: Vil ikkje dette koste ein formue? Og skal ikkje snart Win XP-prisen synke? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kommer nok til å holde meg til XP en stund framover pga at jeg trenger maskinkraften til veldig tunge programmer, men kommer sikkert til å oppgradere når vi får heftigere hardware. Men det ser litt mer smakfullt ut enn XP (Selv om det kan minne om OSX). Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Akkurat det med systemkrava plager meg. Eg har heile tida klart å overleve med 128MB RAM og 663MHz, men nå må eg snart oppgradere Generelt synes eg det er ganske lite forandringar mellom XP og Longhorn... Viss det ikkje blir mykje nytt, og ikkje berre eit nytt design trur eg mesten eg vil vurdere å berre bruke Win XP. Det er mykje meir "light", og køyrer mykje lettare... Men forresten: Vil ikkje dette koste ein formue? Og skal ikkje snart Win XP-prisen synke? Det er derfor du bør gå over til linux. Der slipper du at systemet sløser (med vilje) med systemresursene, og det er gratis. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heldighvis så er det et ok utseende på longhorn. Ved ny install av xp er det akuratt som å se på barne tv teletubbie ved første logon. Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er derfor du bør gå over til linux. Der slipper du at systemet sløser (med vilje) med systemresursene, og det er gratis. En ny Linux distro med f.eks KDE/GNOME krever en god del ressurser. Hvis han går over til Linux med f.eks KDE så vil det nok gå treigere en WinXP. Men man har heldigvis et valg i Linux, har man dårlig HW så kan man velge en GUI som krever mindre ressurser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heldighvis så er det et ok utseende på longhorn.Ved ny install av xp er det akuratt som å se på barne tv teletubbie ved første logon. haha, det har faktisk slått meg ett par ganger også :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fy F så stygt Lonhorn er/blir. Det fins ikke en eneste grunn(for meg) å bytte til longhorn. Longorn=XP-theme med sinnsvake system-krav til kr.3500,-. NEI TAKK! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Får håpe vi kan kjøre windows 2000 tema også på Longhorn! Jeg har ivertfall ikke bruk for transparante menyer, glossy knapper, og jalla skygger på alle mulige knapper og knotter. Edit: leif Endret 11. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tror dere dømmer Longhorn for hardt her og synser for mye, dette er en pre-beta versjon og kan derfor være helt forskjellig fra det endelige produktet, jeg tror det kommer å være en del likheter med XP og Longhorn, men det er andre ting enn bare theme og visuell opplevelse, f.eks likte jeg Parental Control-ikonet på det nye kontrollpanelet. Det er enkelt å slakte en beta-versjon, en beta er en beta og vil derfor ikke inneholde det samme som f.eks RC1-2 der man virkelig får en forsmak. Jeg lar disse bildene forbli en "pirresak" og venter heller på bilder fra RC1-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå