eikum Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Gjør sånn at ett bilde av k750 kommer opp på "Min Datamskin" når du har din k750i tilkoblet. Installasjon: 1. Pakk ut filene 2. Plugg din k750i til pc'en 3. Gå på min datamaskin 4. velg Flyttbardisk (eller der din telefon er) 5. Merker alle filene som du pakket ut også legg den inn på telefonen. LAST NED FILEN HER! *kreves registrering for å laste ned filen* (dette ikke fordi at jeg skal ha mye folk der, men fordi jeg ikke har allverden av båndbrende pr. mnd ) Eikum Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hmm... det er mulig jeg er dum, men når jeg går på "min datamaskin" så ser jeg kun den lokale hard-disken. Eneste tilgangen til tlf jeg har er gjennom PC Suite.... og når jeg legger disse filene i en mappe får jeg ikke kjørt dem gjennom tlf... får bare sendt dem... Kunne noen forklart meg NØYE hvordan man gjør dette?? Lenke til kommentar
eikum Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hmm... det er mulig jeg er dum, men når jeg går på "min datamaskin" så ser jeg kun den lokale hard-disken. Eneste tilgangen til tlf jeg har er gjennom PC Suite.... og når jeg legger disse filene i en mappe får jeg ikke kjørt dem gjennom tlf... får bare sendt dem... Kunne noen forklart meg NØYE hvordan man gjør dette?? Npr du kobler til telefonen via usb kabelen vil det komme en "Flyttbar disk" på "Min Datamaskin". Gå inn der, også drar du "AUTORUN" og "i" filen inn der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hmm... det er mulig jeg er dum, men når jeg går på "min datamaskin" så ser jeg kun den lokale hard-disken. Eneste tilgangen til tlf jeg har er gjennom PC Suite.... og når jeg legger disse filene i en mappe får jeg ikke kjørt dem gjennom tlf... får bare sendt dem... Kunne noen forklart meg NØYE hvordan man gjør dette?? Npr du kobler til telefonen via usb kabelen vil det komme en "Flyttbar disk" på "Min Datamaskin". Gå inn der, også drar du "AUTORUN" og "i" filen inn der. Ja, også drar du ut kotankte til pcen og plugger den i igjen og du har fått nytt ikon. Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Da funka det gitt.... digg å få tilgang til minnekortet! Great stuff! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kuli, finnes det sånt til Nokia-mobiler også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå