Gå til innhold

MMS og service fra mobilfirma


Anbefalte innlegg

Hei

En liten epistel.

I 6 mnd har jeg forsøkt å konfigurere Motorola razr V3.

Mobilfabrikken/Netcom har ikke vært i stand til å hjelpe meg. Det var vel viljen det sto på og siden jeg spurte flere ganger fikk jeg uforskammede svar tilbake om ditt og datt.

Om at jeg måtte henvende meg til den og den bla, bla.

Meget ubehagelig. Tilslutt trodde jeg det var noe galt med mobilen.

Vel, som en uvei skiftet jeg over til Chess/Telenor. DA TOK DET 6 MINUTTER SÅ VAR ALT OK. :p

Skjønn det den som kan.

I hverfall mistet Mobilfabrikken en kunde. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Synd du har dårlige erfaringer med Mobilfabrikken.

 

Jeg føler at jeg må skryte litt av dem. Jeg har alltid fått rask og meget god respons på henvendelsene mine dit og det ergrer meg at det er ekstraavgift (tror ikke det er Mobilfabrikkens skyld) til Tele2 på ca 60 øre, og over 50% av mine samtaler går til tele2-kunder... Jeg har derfor bestilt nytt abonnement hos konkurrent. Mobilfabrikken var til og med raske til å endre mitt abonnement hos dem de siste to ukene for at det skulle bli billigst mulig for meg...

 

Takk til god service, jeg kommer tilbake når den irriterende ekstraavgiften forsvinner.

Endret av hilmar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...