austor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg skal gå over fra Nextgentel til en annen leverandør. Nå har jeg bestilt fra Bluecom for ca en måned siden, men ikke fått noe mer info. Så dumpet plutselig et tilbud fra UPC ned i postkassen min med dobbel hastighet til samme pris. Dette har jeg bestilt fra Bluecom: 4400/640 - 499,- + ingen-telefon avgift.... Tilbud fra UPC: 8192/1024 - 579,- Jeg har hørt litt ymse om UPC, men jeg har digital kabel tv fra dem og har aldri hatt noen problemer. Noen som har synspunkter? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg hadde tatt UPC. Jeg har hatt det i mange år, og har egentlig ikke hatt kjempestore problemer. Litt nedetid som alle har. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har hatt det siden de begynte å selge internett, har sjelden vært nede og har hatt så og si den hastigheten jeg har betalt for hele tiden. Så er kjempefornøyd jeg Lenke til kommentar
austor Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hvordan er det med NAT'ing? Får man med eget modem? Jeg er avhengig av remote desktop og nat'er derfor ip'en til serveren ut når jeg reiser. Har dere noen erfaring med det? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kommer litt ann på hvordan "pakke" du tar fra UPC. Men med plus, ultra og extreme får du 3 eller flere ip-adresser. Så da kan du gjøre, som meg, å sette en utenfor router/brannmur og kjøre software brannmur på den maskinen. Enkleste måten å kjøre RDP på spør du meg. Kan selvsagt sette opp med portforwarding osv. i routern, men enklere å bare sette den utenfor. Og det fungerer fint hos meg. Har ikke hatt noen problemet med UPC selv, har hatt de i 1 år nå. Lenke til kommentar
austor Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Allright! Dette høres jo bra ut, selv om jeg kunne tenkt meg mer upload, slik som alle andre Da får jeg benytte meg av angreretten når Bluecom skal levere. Har ikke fått noe angrerettskjema, skal jeg vente til de kommer og skal installere linjen? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ring og avbestill nå, du. Det er det ryddigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå