gamer73 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hmm er det bare hos meg eller? Får føgelde meld når jeg prøver å komme på spillet. Rett etter der passordet for account skal skrives inn. The server refused the connection Er server nede? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nei, ikke nå, men har du prøvd igjen? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 det løste seg....var nede tidlig i morges, men kom opp igjen! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nede nå? Kommer pokkern meg ikke inn. Har vært sånn fem dager nå. Møkkaspell! Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nede nå? Kommer pokkern meg ikke inn. Har vært sånn fem dager nå. Møkkaspell! Det er nok ikke account-serveren sin feil.. Kanskje det er brannmuren som skaper trøbbel? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Bare jeg som ikke kommer inn nå?? Bere jeg som får opp 8 servere i det hele tatt??? Hva har EA gjort nå Problem løst.. Alle serverne ble oppdatert tidligere i dag Endret 12. juli 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå