Gå til innhold

Driver til nVidia GeForce Go 6600

frodn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har den Kn1 notebook fra Mpx. Prøvde akkurat nå med de driverne som er med battlefield 2. Kommer først opp at du har driverne inn fra før, og etterpå står det at windows ikke finner noe som støtter disse driverne.. :whistle:

Lenke til kommentar
Får akkurat samme feilmeldinga der også.

Typisk at det skal være noe crap når man kjøper noe nytt

:hmm:

Gjør du slik du skal da? Last ned driverne og inf filen som står til høyre for driveren. Kopier over inf filen i katalogen du pakket ut driverne. Det skal fungere helt fint, har testet det på mange maskiner. Tror nok bare det er du som gjør feil...

Lenke til kommentar

Jeg har samme pc (mpx notebook KN1), og samme problemet. Når jeg prøver å legge inn nye drivere får jeg feilmelding: "Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes".

Har prøvd alt dere har skrevet ovenfor, men får det samme på alle.

Kan alltids legge inn driverne som fulgte med maskinen igjen men, nedtur...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

how do I get colour on my TV? Jeg har prøvd å oppdatere drivere, men det blir fortsatt bare sort/hvit.... Har også skaffet mpx notebook kn1 med geforce go 6600.. Har prøvd nesten alt tenkelig, men finner ikke feilen... Og ja, det er en fargeTV :p

Bjorn.

Lenke til kommentar
how do I get colour on my TV? Jeg har prøvd å oppdatere drivere, men det blir fortsatt bare sort/hvit.... Har også skaffet mpx notebook kn1 med geforce go 6600.. Har prøvd nesten alt tenkelig, men finner ikke feilen... Og ja, det er en fargeTV :p

Bjorn.

Hva med å starte en ny tråd istedenfor å vekke liv i denne gamle tråden med noe som er helt off topic?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...