Gå til innhold

"Avanserte" Strategier I 1.6


Anbefalte innlegg

CT de_dustt 2 POS

 

Her er det 2 awm's og 3 colt. Kjører to ganske offensive på cw og en awm spotter lang. Viktig at disse på cw er offensive for at awm'en skal kunne spotte lang i fred.

 

På B1 er det en AWM på platå som blir boosta opp av han andre og spotter over den kassa. Så setter han med colt seg til sida der for å plukke de som stormer ut, de vil da sansynligvis være mest opptatt av han med awm og han med colt kan da lett plukke en del. Viktig at da de skal booste opp kaster han med awm en flash inn i mørk for å bremse ned terror, og etter han er boosta opp kaster han med colt en til inn før han settter seg på pos'en sin.

Morro om de hadde gått stille ut midt og opp b1 uten å bruke nades da :p

 

Mye bedre om colten på b1 hadde dekket midt fra døra, awm-en spotter tidlig så kan han bare snu seg rundt ;)

Joa, like that's gonna happen! :p

 

Men kan jo være greit det, at colten spotter midt for sikkerthets skyld ;)

 

og goggen90, public tacc eller? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...Men hvem gidder å finne ut om avanserte strategier på WC3-servere? ;-S

Det sier jeg og... Munkern, bruk hodet, det lønnner seg har jeg hørt... ;)

Var ikke det det var snakk om. Du sa at det gjaldt pcw'er, men siden du ikke er trådstarter er det vel ikke du som bestemmer det?

Lenke til kommentar
...Men hvem gidder å finne ut om avanserte strategier på WC3-servere? ;-S

Det sier jeg og... Munkern, bruk hodet, det lønnner seg har jeg hørt... ;)

Var ikke det det var snakk om. Du sa at det gjaldt pcw'er, men siden du ikke er trådstarter er det vel ikke du som bestemmer det?

Sier vel egentlig seg selv?

 

Edit: At det er pcw taccs altså...

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

For det første.

 

Er dere ett nytt lag, se på dere selv. Hva er dere gode nok for? Det hjelper ekstremt lite å bare satse på noe som funket i CPL 2003 eller whatever.

Det er DITT lag, og DINE KAMERATER. Ikke de som har 5 år med erfaring i spillet.

 

For det andre.

 

CS er ett "mindgame". Er du ikke smart, så kan du gi faen i å spille det å.

Såklart, "AIM" sier du. Woow.. My vits å treffe på hvert jævla skudd om du blir lurt av motstanderen.

 

For det tredje.

 

Taper dere kamper? Selvsagt, dere er jo i startfasen sier du. Og , det er her alle "clanene" smeller. Folk er jo så forbanna utolmodige. Håper bare blesser ut etter 2 måneder. Greit nok, idiotiske folk må det være uansett.

Eneste dere trenger er tillit på dere selv. Og, det hjelper ikke å ta screenshots fra "public games" der du har 30 - 1 i stats, for å få bedre selvtillit.

 

For det fjerde.

 

Du blir aldri god om du spiller i samme clan livet ut. Du må variere, og selvsagt spille med folk som ligger i klassen over deg. Personelig spiller jeg ikke CS; for det er et helt for jævla drittspill. (Ja, dette er en EGEN mening. Takk for at jeg får ha den). Men, når jeg spilte. Så husker jeg godt hvor bra det var å spille med "oldskool" gutta. For jesus, du blir god av det. Og nei, jeg tenker ikke på han lokale gutten som "rocker" alle på Datapartyet. Nei, jeg tenker på de som ligger rimelig høyt på nasjonal basis. Fikser du kontakter med dem, da blir naturligvis god selv.

 

For det femte.

 

Gi faen i de andre clanene, og dine "venner" ellers på internett. Og nei, clanen din blir uansett ikke bedre av å lese på denne tråden. Dere må komme opp med ting selv. Alt er bare vanngjort.

 

For det sjette.

 

Lykke til. Og moderator, nei, jeg er ikke krass. Jeg er realistisk. Og forteller disse barna hvordan de "EVENTUELT" kan lykkes. Og ja, jeg er negativ i visse sammenhenger.

Endret av bos5e
Lenke til kommentar

Vel, du kan si at du er realist så mye du vil, vil påstå du var positiv jeg da ...

Du tar tho feil, ofte er det beste å ha 1 klan 4 evva (muhhaha) spess om du kjenner de godt IRL. Da vetu du ofte hva de vil gjøre, hvordan de spiller og dere kan sammen finne ut av poss / taccs osv og forbedre hverandre.

Så BØR du mixe og spille med bedre folk enn degselv, gjerne spørre dem om teite ting ;)

 

En ting som er viktig, UANSETT hva som skjer, er IRL venner viktigere enn at CS klanen din blir bedre. Dummeste jeg ser er 14isser som blir drituvenner og aldri snakker mer pga. CS =(

 

Nei, kjapt og godt, lag klan, få med deg IRL friends, de som er dedikerte, ikke nødvendigvis god aim, lag taccs og posser, første mnd. er kjedelige for alle men SAVA å du tjener på det nr dere begynner å game cups og matcher.

Du må skjønne at folk kan ha en dårlig dag, ikke bli sure på en som spiller dårlig. BLI SUR (however) på de som spiller useriøst og bare kødder til taccs / gamet. Ta det opp med de og vær voksen nok til å prate med personen(e) om det ;)

 

Lykke til i CS gutt1, CS er moro om du bare skjønner at du kan faktisk finne på andre ting + at IRL ting er viktigere enn CS :)

 

<3

Lenke til kommentar
Du tar tho feil, ofte er det beste å ha 1 klan 4 evva (muhhaha) spess om du kjenner de godt IRL. Da vetu du ofte hva de vil gjøre, hvordan de spiller og dere kan sammen finne ut av poss / taccs osv og forbedre hverandre.

Så BØR du mixe og spille med bedre folk enn degselv, gjerne spørre dem om teite ting ;)

Eh, ok. Greit, du kan gjerne spille det du kaller en "mix" med dem. Men, jeg tenker fremst på litt "viktige" kamper, der folk faktisk yter. Istedet for kun å kalle seg "ROFLAMN" og løper villt med våpenet de har råd til.

 

Jeg vet bedre hva jeg prater om enn deg uansett, så det.

 

Og nei, ikke svar meg mer, jeg har sagt mitt, og jeg orker ikke den standardløsninga som god gammeldags flaming.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...