Gå til innhold

Overtøtthumor: nye syke zimitzbitz-filmer...

Jaffe

Anbefalte innlegg

De filmene må være noe av det mest bedrøvelige jeg noen gang har sett.

-Forferdelige stemmer, det høres ut som stemmeinnehaveren(e) har en kuk halvveis nede i gapet.

-Dårlig animert, Dere prøver å fremstille det som morsomt, men så pøser dere på med mer meningsløs drit, og da blir det for mye av det gode.

-Histore: Hollywood-klasse, det sier vel seg selv..

Legger dere ut noen flere filmer skal jeg oppsøke webhosteren, tvinge personen til å gi fra seg harddisken, og deretter senke den ned i et nærliggende fiskevann, sammen med trådstarter og andre medvirkende.

Oi så tøff

I second that.

Stygt av deg å komme med drapstrusler over noe sånt, Share The Pain. Vet ikke hva du har imot de som laget filmene, men det du skriver er temmelig drøyt. Tror neppe de mente at det skulle se profft ut. Du sier historien er i hollywood-klasse. Tolker det som om du rakker ned på Hollywood(du uttrykker deg litt vagt), noe som viser at du absolutt ikke har peiling på film(eller at du er så sofistikert at du hever deg over den vestlige verdens filmvaner)

Jeg synes de var morsomme nå som jeg er overtrøtt, men neppe i morgen tidlig. Men da har jo filmene oppfylt sitt formål :p . Stemmene passet godt til figurene, hehe. ( er nok bare Share The Pain som vet hvordan en kuk halvveis nedi gapet høres ut

:yes: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I second that.

Stygt av deg å komme med drapstrusler over noe sånt, Share The Pain. Vet ikke hva du har imot de som laget filmene, men det du skriver er temmelig drøyt. Tror neppe de mente at det skulle se profft ut. Du sier historien er i hollywood-klasse. Tolker det som om du rakker ned på Hollywood(du uttrykker deg litt vagt), noe som viser at du absolutt ikke har peiling på film(eller at du er så sofistikert at du hever deg over den vestlige verdens filmvaner)

Jeg synes de var morsomme nå som jeg er overtrøtt, men neppe i morgen tidlig. Men da har jo filmene oppfylt sitt formål :p . Stemmene passet godt til figurene, hehe. ( er nok bare Share The Pain som vet hvordan en kuk halvveis nedi gapet høres ut

:yes: )

Vet du, tror du ikke at jeg driter i hva du synes om mine meninger, du kan da for faen la være med å kommentere det.

Lenke til kommentar

Sadistisk den makuleringsmaskinen.. :p De suger banan, jo, men er man overtrøtt driter man vel i det? =D

Så ikke slakt.. Synes detta er genialt, men ikke unikt.. Trenger mer patetisk overtrøtthumor som dette! :) *hikst*

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...