DoNotWant Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 De filmene må være noe av det mest bedrøvelige jeg noen gang har sett. -Forferdelige stemmer, det høres ut som stemmeinnehaveren(e) har en kuk halvveis nede i gapet. -Dårlig animert, Dere prøver å fremstille det som morsomt, men så pøser dere på med mer meningsløs drit, og da blir det for mye av det gode. -Histore: Hollywood-klasse, det sier vel seg selv.. Legger dere ut noen flere filmer skal jeg oppsøke webhosteren, tvinge personen til å gi fra seg harddisken, og deretter senke den ned i et nærliggende fiskevann, sammen med trådstarter og andre medvirkende. Oi så tøff I second that. Stygt av deg å komme med drapstrusler over noe sånt, Share The Pain. Vet ikke hva du har imot de som laget filmene, men det du skriver er temmelig drøyt. Tror neppe de mente at det skulle se profft ut. Du sier historien er i hollywood-klasse. Tolker det som om du rakker ned på Hollywood(du uttrykker deg litt vagt), noe som viser at du absolutt ikke har peiling på film(eller at du er så sofistikert at du hever deg over den vestlige verdens filmvaner) Jeg synes de var morsomme nå som jeg er overtrøtt, men neppe i morgen tidlig. Men da har jo filmene oppfylt sitt formål . Stemmene passet godt til figurene, hehe. ( er nok bare Share The Pain som vet hvordan en kuk halvveis nedi gapet høres ut ) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 I second that. Stygt av deg å komme med drapstrusler over noe sånt, Share The Pain. Vet ikke hva du har imot de som laget filmene, men det du skriver er temmelig drøyt. Tror neppe de mente at det skulle se profft ut. Du sier historien er i hollywood-klasse. Tolker det som om du rakker ned på Hollywood(du uttrykker deg litt vagt), noe som viser at du absolutt ikke har peiling på film(eller at du er så sofistikert at du hever deg over den vestlige verdens filmvaner) Jeg synes de var morsomme nå som jeg er overtrøtt, men neppe i morgen tidlig. Men da har jo filmene oppfylt sitt formål . Stemmene passet godt til figurene, hehe. ( er nok bare Share The Pain som vet hvordan en kuk halvveis nedi gapet høres ut ) Vet du, tror du ikke at jeg driter i hva du synes om mine meninger, du kan da for faen la være med å kommentere det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stemmene passet godt til figurene, hehe. Du må dø. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Filmene deres suger hardere enn svenskimportert vakuumpumpe. Og helvetes snøvlende babynorsk. Jeg ser heller på denne, eller denne. Second. Med unntak av den siste setningen. Endret 17. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Sadistisk den makuleringsmaskinen.. De suger banan, jo, men er man overtrøtt driter man vel i det? =D Så ikke slakt.. Synes detta er genialt, men ikke unikt.. Trenger mer patetisk overtrøtthumor som dette! *hikst* Endret 17. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
.com Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 utrolig bra, svenske i startmenyen, lol Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Bra overtrøtthumor. Likte svensken. Ikke hør de upopulære forumbrukerne De bare klager Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ok, dette får Bos5e's animasjoner til å se ut som noe Pixar har laget. Humoren er heller IKKE tilstedeværende. Bosse FTW. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Dette var helt elendig men fy så morsomt. : D Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Dette er den største dritten jeg har sett i mitt liv!! Skam seg den som har lagd det. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Dette er det beste jeg noen gang har sett! Så fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 korte dårlige uintressante klipp spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå