Gå til innhold

Overtøtthumor: nye syke zimitzbitz-filmer...

Jaffe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns ikke du skal komme inn her og rakke ned på ting.

Filmene er til og med laget av overtrøtte.

Ja, og de suger. Jeg gir da f**n i om de er laget i overtrøtt tilstand eller ikke. Må jeg mate det inn med 50080090.jpg?

FILMENE ER PÅ INGEN MÅTE SYKE, UANSETT HVORDAN DU SER PÅ DET.

Lenke til kommentar

De filmene må være noe av det mest bedrøvelige jeg noen gang har sett.

-Forferdelige stemmer, det høres ut som stemmeinnehaveren(e) har en kuk halvveis nede i gapet.

-Dårlig animert, Dere prøver å fremstille det som morsomt, men så pøser dere på med mer meningsløs drit, og da blir det for mye av det gode.

-Histore: Hollywood-klasse, det sier vel seg selv..

Legger dere ut noen flere filmer skal jeg oppsøke webhosteren, tvinge personen til å gi fra seg harddisken, og deretter senke den ned i et nærliggende fiskevann, sammen med trådstarter og andre medvirkende.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar

-Forferdelige stemmer, det høres ut som stemmeinnehaveren(e) har en kuk halvveis nede i gapet.

-Dårlig animert, Dere prøver å fremstille det som morsomt, men så pøser dere på med mer meningsløs drit, og da blir det for mye av det gode.

Legger dere ut noen flere filmer skal jeg oppsøke webhosteren, tvinge personen til å gi fra seg harddisken, og deretter senke den ned i et nærliggende fiskevann, sammen med trådstarter og andre medvirkende.

Oi så tøff

Lenke til kommentar

Oi så tøff

Vil du krangle? Send en pm.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje morsomt blant folk som kjenner vedkommende som har laget filmen. Og selv om det er overtrøtts humor, kan det vel legges litt mer arbeid i animasjonene. Jeg orket hverfall ikke å se alle fem filmene med den kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...