Hayer Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har laget ett lite program som er kompilert over til .exe... å det har gått en stund så jeg slettet den andre fila siden jag hadde en .exe fil...men nå fil jeg forandre den litt...så jeg trenger et program som kan lese/konvertere(eller noe sånt) over til feks. Java,VisualBasic elr noe sånt... Finns det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hva var den originalt laget i? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det gikk an i VB3 hvis jeg ikke husker feil. Utenom det, er det så vanskelig å lage et slikt program, at det er uendelig mye enklere å skrive programmet på nytt. Java er forresten ikke .exe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lorents Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei. Hvis du av ein eller anna grunn skulle kunne Assembly kunne du jo bruke win32-dasm google: "Reverse engeneering"+"VB" eller noe.. Eg hadde eingong eit program som prøvde sitt beste til å gjere om compilerte program til eit c++ lignenande språk, så det finnst, men få er spessielt gode. Eg heng meg på han som sa at det var mykje enklare å skrive eit nytt Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har hatt et program engang som kunne reversere Java og noesånnt, men jeg husker ikke hva det heter. Javastudio lr noesånnt. Skal poste når jeg vet Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Inf3rn090: Grunnen er at Javakode blir kompilert til halvveis bytekode og ikke til 100 % bytekode.. så du kan egentlig åpne det i en teksteditor og se noe av koden din.. Jeg er litt ny på dette her, så rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå