Windoge Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå er det lenge siden jeg har hørt noe nytt om Stalker. Etter mange utsettelser hørte jeg sist at spillet skulle komme ut i mai før det ble utsatt på ubestemt tid. Hva skjer egentlig? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 utviklarane jobber vidare med å gjere ferdig/finpusse dei siste delane av spelet. utanom det så skjer det ikkje så mykje. stalker skal vistnok bli vist fram på ein tysk spelmesse i august (dette fordi dei droppa e3 så dei kunne jobbe med spelet i staden). der får vi sikkert vite litt nytt. dei siste rykta går på at stalker ikkje kjem får i 2006. dette skal ha blitt bekrefta av fleire journalister som har gode kontaktar innanfor THQ (utgivaren av stalker). Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er vel bare bra at utgiverne gir utviklerne tid til å rette på feil her og der, teste ut og gjøre spill mest mulig ferdig. Mener å huske i Mai at vi fikk denne nyheten at STALKER ikke kommer som planlagt men at utgiverne har gitt utviklerne mer tid til å fullføre produkte. En ting er i alle fall sikkert. Gleder meg til at det kommer. Om det så ikke kommer for i 2006. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Syns dette er godt nytt eg. Stalker er lissom ett spill eg ikkje dør etter å få tak, men om utviklerene tar seg god tid, fjerner mest mulig bugs å pusser å herjer på med spillet så får vi nok mye valuta for pengene ved release Og kansje eg blir slått i bakken av spillet da eg ikkje hsr noen forventninger til det sånn sett. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Siden de bruker så lang tid på å finpusse det, burde det ikke være fullt av bugs da det kommer ut. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Siden de bruker så lang tid på å finpusse det, burde det ikke være fullt av bugs da det kommer ut. sidan det er eit så pass stort og omfattande spel, så skal det godt gjerast å fjerne alle bugs. men vi får no håpe at dei har fjerna dei værste bugsa. du må og hugse på at det ikkje bare er bug fiksing dei styrer med, men og finjustering av grafikkmotoren ai'en og nettkoda. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Etter hva jeg har sett på video-snutter fra spillet virker den kunstige intelligensen utrolig bra ut, men som regel er ting mye bedre på slike snutter enn i "virkeligheten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå