Habitats Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 når jeg spiller et eller annet og skal alt tabbe meg ut blir skjermen svart... pcen går som normalt.. og jeg kan styre pcen helt normalt via remote desktop.. så det må være skjermkortet som henger seg. hvis jeg logger meg av via remote desktop kommer jeg til påloggigsmenyen på pcen med bilde. men logger jeg meg på så er skjermen fremdeles svart. hvis jeg ikke rører pcen etter alt-tabbinga, bare lar den stå å kose seg så kommer bilde tilbake etter ca. 15/20 min... reinstallert drivere og slikt mange ganger.... det funker forøvrig å gå ut av spillet normalt det er et radeon powercolor . x850xt.. overklokket.. men kortet er stabilt å aldri over 50c* varmt så det skulle ikke være noe problem. jeg har satt den på normal hastighet men samme resultat ved alt+tab... så om noen har noe og komme med hadde det hvert supert smile.gif , trenger dere mer info bare spørr jeg spiller endel.. vil omega(?) drivere passe bedre? jeg postet her pga, kan tenkte meg at det har noe med skjermkortet å gjøre.... men er ikke iskker Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har ikke noen løsning til deg, men lurer på hvordan du klarer å holde skjermkortet så kjølig? Mitt gamle Sapphire X850XT PE var oppe i over 80C under spilling... -KJ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 delta vifter på alle kanter + ati silencer kjøler men noen som har no tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå