Gå til innhold

Er dette en dugelig multimedia pc?

kaffi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det brikkesettet bruker Intel® Extreme Graphics 2, som fungerer helt greit til avspilling av filmer og alt vanlig arbeid, men tror det går dårlig med spillingen. Jeg hadde selv Extreme Graphics (1) før, det er ikke så stor forskjell på de to, men kortet mitt fungerte til alt utenom spilling. Og til spilling var den skikkelig dårlig også! For å få god flyt måtte jeg sette ned grafikken på alle spillene til minimum. Satt Warcraft III Frozen Throne til 640x480 tror jeg. Ble ikke så gøy. Så jeg kjøpte nytt skjermkort.

Ellers er ikke PCen så verst, ikke av de beste da selvfølgelig. Kanskje litt lite lagringsplass?

Lenke til kommentar

Har du tenkt til å kjøpe et skjermkort til din bærbare maskin og sette det inn selv? Jeg hadde en stasjonær da jeg byttet. Har du tenkt å sette inn selv bør du sjekke nøye på hva det er plass til der inni av skjermkort (hvis noe). Og du bør ha en del erfaring med bærbare da, ettersom de ikke er på langt nær like stasjonære.

Jeg hadde heller lest den guiden heckting nevnte, og funnet meg en god bærbar som ikke hadde integrert grafikkort.

Lenke til kommentar

ja den kommer nok til å bli brukt en del til spilling, hjemmekino ( så det er ønskelig med coax utgang!! men har ikke funne enda ), og en del kontor arbeid som internett og slik

Edit: kom gjerne med forslag

Endret av kaffi
Lenke til kommentar
Har du tenkt til å kjøpe et skjermkort til din bærbare maskin og sette det inn selv? Jeg hadde en stasjonær da jeg byttet. Har du tenkt å sette inn selv bør du sjekke nøye på hva det er plass til der inni av skjermkort (hvis noe).

:no:

Noen meget få laptoper bruker det nye systemet for utbyttbare/oppgraderbare skjermkort. Ikke kast vekk energi på dette ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...