Jumpern Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Skal kjøpe meg en monoblokk som jeg vil ha to 12" eller to 10" på. - Prisklasse med subber ca. 6000kr - merke på forsterker/subber uvesentlig.... Er det noen som kan anbefale en monoblokk og to subber som funker sammen? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det blir vanskelig å anbefale, må vite litt mer. Skal det spille høyt eller pent? Hva slags musikk hører du på? Lenke til kommentar
Jumpern Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Lyden skal høres...med andre ord spilles høyt... Spiller en del donk-donk musikk som noen kaller det (Hører på det meste av musikk) Dette blir en oppgradering av lydanlegget i bilen min, så jeg trenger kun en bedre monoblokk + subber Endret 11. juli 2005 av Jumpern Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 det må altså på død og liv være en monoblokk ? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tja, da vil jeg tro Michelangelo SMA1.700D og to Hertz Energy 10" vil gjøre susen. Snakk med MT om saken du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå