Scortech Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Lurer på om det er noe anbefalt fille,klut som kan brukes til fjerning av fingeravtrykk og sånne lignende merker på og i aluminiums kabinetter? . Vil helst ikke lage riper og sånt på eller i kabinettet. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Microfiber klut vil nok holde hvis du bare skal fjerne noen fingeravtrykk. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Med mitt Tsunami fulgte det med en myk klut for rengjøring. Har ikke peil på hva slags stoff det er men mykt og skånsomt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ikke blir riper? JEg har da skrapa en skrutrekker etter siden på kabinettet mitt, ble ripe - ja, men den kunne jeg "tørke" vekk med fingeren.. så, ingen riper på mitt kabinett.. <3 lian li <3 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Har et Lian Li PC6277A og etter og ha mekket inni kabinettet så er det fingeravtrykk og sånt inne og det ser ikke fint ut. For de fingeravtrykkene lyser opp Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Eneste som duger til å fjerne fettmerker/lim/kjølepasta er Isopropanol, eller Blå Rens som jeg tror de har bytta navn til. Du får det i de fleste malerforretninger. Skal du f.eks fjerne kjølepasta er de ikke noe annet jeg ville fjernet den med. Tar bort absolutt alle ureinheter og legger ikke igjen noe. Bruker den sammen med bare vanlig tørkepapir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå