Sindre Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) jeg er veldig ny på akkurat dette så vet ikke helt om dette er et lett eller vanskelig spørsmål, men regner med det er lett. Jeg lastet nettopp Visual Web Developer 2005 Express edtition. Der lagde programmet en helt ferdig programmert website. Nå skal jeg redigere litt på den, jeg skal blant annet forandre databasen. Dette klarer jeg ikke. orginalt: <connectionStrings> <add name="Personal" connectionString="Data Source=.\SQLExpress;Integrated Security=True;User Instance=True;AttachDBFilename=|DataDirectory|Personal.mdf" providerName="System.Data.SqlClient"/> <remove name="LocalSqlServer"/> <add name="LocalSqlServer" connectionString="Data Source=.\SQLExpress;Integrated Security=True;User Instance=True;AttachDBFilename=|DataDirectory|aspnetdb.mdf"/> </connectionStrings> Når jeg hadde forandret den: <connectionStrings> <add name="Personal" connectionString="Data Source=http://SQLA24.webcontrolcenter.com; Initial Catalog=pubs;User Id=brukernavn;Password=passord;"/> </connectionStrings> som dere kanskje ser er jeg sikkert ganske langt unna? noen som kan si meg hva jeg skal skrive for og få det til og funke? Sindre Endret 10. juli 2005 av Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå