olechrt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som vet når Service Pack 3 til Windows XP kommer? Om den kommer? Det pleier jo å gå et års tid i mellom hver Serice Pack, så tiden burde jo begynne å bli moden for en ny oppdatering. Det er jo igrunn inget skrikende behov for en ny SP, men er det noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg følger med på de fleste nyhetssidene som omhandler Microsoft, mitt inntrykk er at en SP3 ikke en gang er påtenkt. Men de skal jo slippe longhorn beta innen en måned, og den ferdige versjonen innen ca et år. Og i og med at utviklingen av en servicepack er en tid -ogressurskrevende affere, så tipper jeg det ikke blir noen SP3 med det første... Men altså, dette er gjetting. Har ikke noe grunnlag for noe annet... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Skal bli fint med Longhorn altså -Skal de legge inn noe mer avansert anti-piracy i longhorn? -Bare lurer Endret 10. juli 2005 av co2 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Alle den nye oppdateringer fra microsoft som har kommet etter sp2 faller under kategoriet sp3. ( de samme skjedde mellom sp1 og sp2, men dette betyr ikke nødvendigvis at sp3 blir lansert som en nytt samlepakke) hvis du kjører " belarc advisor " er sp2 og sp3 separat oppført. belarc advisor finner du her: http://www.belarc.com/free_download.html Endret 11. juli 2005 av gaggen Lenke til kommentar
roac Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Alle den nye oppdateringer fra microsoft som har kommet etter sp2faller under kategoriet sp3. Det du mener å si er vel at alle hotfixer og security updates etter sp2 kommer i kategorien pre-sp3, ikke sp3. sp3 blir det først når Service Pack 3 lanseres. Forskjellen her er at ikke alle hotfixer (pre-sp3) kommer nødvendigvis med i sp3, siden det kan være en ny hotfix som overstyrer en allerede utgitt. Pirk? Ja. Men jeg mener nå at det er viktig å skille på pre-sp3 og sp3. Det har i hvert fall vært slik til og med sp2 på windows xp. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men jeg mener nå at det er viktig å skille på pre-sp3 og sp3 helt rett, roac Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 litt off-topic angående Longhorn, ser denne artikkelen: http://itpro.no/art/8145.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå