Gå til innhold

har dere et råd til en god komplette vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har gått over til luftkjøling pga plass i kabinettet. Er av den gamle typen ja-

Jeg har et Chieftec Dragon Midi Tower. Jeg har borret hull oppå kabinettet og satt Dual Radden oppå. Slik at den ligger helt nedpå kabinettet. Har viftene til å blåse luft ned på Radiatoren. Dermed trenger man kun plass til pumpa. Og den går i bunnen på kabinettet. Ser tøft ut med radiatoren oppå.

EDIT: Her er et elendig webcam bilde

post-224-1122291610_thumb.jpg

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Tror jeg har fått plass til vannkjølinga i litt mindre kabinett enn deg.

2e670ceb.jpg

Men HVORFOR ikke bare plassere den oppå?? Istedet for å bryte den inn i et lite kabinett og ødelegge hele plassen til Harddisker og det som mer er. Skjønner ikke hvorfor folk absolutt må ha den inni når det kan bli meget pent og meget effektiv kjøling ved å ha den oppå. Rørene og niplene kjører man jo rett gjennom toppen. Slik at ikke slangene vises utenpå. Ser helt perfekt ut her.

EDIT: Kjekt med de nye Waterchill at tanken og pumpa er i en del. Tar mye ekstra plass å ha egen tank ser jeg.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar
Noen som synes at intigrert vannkjøling ser best ut. Liker ikke å ha ting man ikke får plass til inni kabinettet, mister litt av vitsen for meg.

Men når du gjør det slik som jeg har gjort det så blir det jo nesten som endel av kabinettet. Ser bare kult ut synes jeg. Men har observert folk som bare henger den utenpå med rørene og alt. Og det har ikke jeg sansen for.

Lenke til kommentar
Men når du gjør det slik som jeg har gjort det så blir det jo nesten som endel av kabinettet. Ser bare kult ut synes jeg.

Når det først skal være "galt", så ser jo løsningen ganske fin ut! :yes:

Men når det kommer til det harde, så "synger jeg med" de som foretrekker å få alt på plass på innsiden av kabinettet. ;)

Lenke til kommentar
Men når du gjør det slik som jeg har gjort det så blir det jo nesten som endel av kabinettet. Ser bare kult ut synes jeg.

Når det først skal være "galt", så ser jo løsningen ganske fin ut! :yes:

Men når det kommer til det harde, så "synger jeg med" de som foretrekker å få alt på plass på innsiden av kabinettet. ;)

Ja, ja, hver sin lyst :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OcMax: Det waterchill settet du har, var det pumpe og tank i ett? og, hva sa du at du hadde gjort med kabinettet for å få plass? Og hva er dimensjonene på radiatoren? står ikke på siden til komplett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...