oaasbak Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har tenkt å handle 256 mb SDRAM PC133til IBM mod. 2139. Det står en 64 PC100 i maskinen. Nå forstår jeg at PC133 er kompatibel med PC100, men jeg har hørt at IBM er sære når det gjelder RAM. Er det noen som har peiling på om jeg kan benytte Apacer, Micron eller noe lignende til denne maskinen? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Bare ring til IBM kundeservice davel så får du nok svar der av en av teknikerene. sjekk http://www.ibm.no så finner du nok et tlf nr. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 De sier "Kjøp IBM-ram" Men ... Jeg vet ikke åssen pc du har... men en kompiss av meg hadde en p2 400 med 64mb pc-100 ram .. den ble ustabil med ram'n som fulgte med pc'n, men når han lånte en Mosel brikke av meg så funka det så bra at han ikke ville gi den fra seg igjen :razz: Mitt tips er kjøp mosel og kast den gamle brikka =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå