gfak Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hvordan vann skal man bruke i vannkjølinga og skal man ha frostvæske i? Takk for svarene :smile: Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Masse innlegg om det her på forumet. Bruk søkefunksjonen. Men ja, du kan bruke vanlig vann, og helst med litt waterwetter i. Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 nei nei nei. ikke bruk vanlig vann. kjøp batteri vann. (destillert vann). dette er HELT rent. du får kjøpt det hos biltema og alt det der. ha i waterwetter eller no liknende. evt frostveske. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Quote: Den 2002-07-29 00:02, Petterbw skrev:nei nei nei. ikke bruk vanlig vann.kjøp batteri vann. (destillert vann). dette er HELT rent. Hvor lenge tror du vannet holder seg rent da? Det holder med vann fra springen, ingen skade her vertfall. Men ha wetter eller frostvæske-. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 vannet trenger da ikke frostvæske! man har da ikke minusgrader i stuen sin :wink: derimot ville jeg ha hatt i en teskje kobbersalt (CuCl er et eksempel, eller? lenge siden jeg hadde fysikk ) Lenke til kommentar
shebban Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg bruker og vann fra springen med ca 15% frostveske, for å forhindre algevekst og sånt. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jepp, vann fra springen iblandet Waterwetter hos meg. Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Frost veske!! Hindrer korosjon og algevekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå