sannheten_666 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 rart at AMD vs Intel-diskusjoner kan vekke opp en del entusiaster. hva som er best av Ati og nVidia er en diskusjon som ikke vekker opp folk i langt nær samme grad. kanskje det er fordi amd vs. intel er litt david mot goliat... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Folk som skriker ut "AMD er best!" eller "ATI er best" er som regel unge gutter i alderen 11 til 20 år... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 slike tråder har det vert MANGE av, selv liker eg best ATI, siden bunn kortet til ati er mye bedre enn munn kortet til Nvidia, eg utlaer meg kun om bunnkort, siden eg ikke har den beste økonomien og derfor er det denne klassen eg er bruker av. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) slike tråder har det vert MANGE av, selv liker eg best ATI, siden bunn kortet til ati er mye bedre enn munn kortet til Nvidia, eg utlaer meg kun om bunnkort, siden eg ikke har den beste økonomien og derfor er det denne klassen eg er bruker av. *humre* Edit: Kan ikke dy meg, men tror det er bare i høyere mellomklasse ATi såvidt klarer å hamle opp med nVidia for tiden. (X800XL / 6800GT). Ellers er Geforce-kortene et hestehode foran i alle prisklasser, foreløpig. Endret 10. juli 2005 av Carbonite Lenke til kommentar
tomin Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 kan vi ikke legge denne uendelige hva er best diskusjonen død den har jo like mange meninger som det er folk her på forumet . Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Folk som skriker ut "AMD er best!" eller "ATI er best" er som regel unge gutter i alderen 11 til 20 år... hehe det er vel fleste parten av folka på forumet det?? ehh nvidia ligger litt foran i pris som sagt.. og så har de litt ting som "ultrashadow, osv) har selv nvidia kort og er kjempe fornøyd(xfx 6600gt) amd er best foresten:P egner seg best til "gaming" i hvertfall og så så klart 64-bit s teknologien:) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Folk som skriker ut "AMD er best!" eller "ATI er best" er som regel unge gutter i alderen 11 til 20 år... Jeg vil nå si at det er alle slags aldere jeg da Skal ikke hinte til noen visse aldere, men innerstinne så vet at de fleste på forumet har sine egne meninger om dette, å da snakker vi om erfaringer, meg selv er ganske like stilt.. til dette...selv om jeg da er bare 18år... så har jeg hatt mange produkt av ---> Intel, AMD, ATi og ikke minst Nvidia. Alt kommer ann på hva jeg skal bruke det til! Endret 10. juli 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ati og AMD begge orda begynner på A.. amd er foresten best til hl2(cs source så endel gamere tenker på det... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Liker ATI pågrunn av den fysiske størrelsen på kortene deres iforhold til NVIDIA. Liker også veldig dårlig den eksterme crossfire broen til ATI, mye bedre med NVIDIA sin interne. Men utifra det stiller eg meg egentlig blank. Har begge deler, trives med begge deler. Men det blir spennende å se kem som trekker det lengste strået til høsten. EDIT: kan vi ikke prøve å holde denne diskusjonen saklig? Ikke noe ATI/NVIDIA er best uten grunn. Så viss trådstarter er enig: du kan jo skrive dette i første post (?) Endret 10. juli 2005 av suprsid Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Må si meg fornøyd med Intel,amd,Ati og nVidia jeg Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tror det går endel på at hvis man har 1 PC'en sin, som f.eks inneholder AMD 1.3 GHz, og GeForce mx440 8x, så blir d ofte videre, amd 2800+ og GeForce FX5600XT256mb, og amd 3400+ og GeForce 6800GT osv.. hvis man begynte med amd og GeForce i dette tilfellet som jeg skrev.. men det er bare noe jeg tror.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Personlig har jeg bedre erfaring med nVidia. Aldri hatt problemer med nVidia-kort, men ATI-kort har jeg alltid hatt litt problemer med å få til å fungere med en gang. Mitt gamle riva tnt2 ulrta dro Americas army online mye bedre enn mitt 9600XT-kort, LAGGFRITT. Selvom alle specsene er bedre på 9600XT-kortet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne tråden passer bedre i "Skjermkort og TV-kort". Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Denne tråden passer bedre i "Skjermkort og TV-kort". Joda, men der er det for så vidt nok av ATI vs Nvidia-tråder. Tror vi stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg