JEAN-BAPTISTE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Skal reise nedover mot spania i sommer og tenkte jeg skulle ha navigasjon i bilen å har et par spm. Er en pda like grei som en feks garmin Quest? Hvilken Pda anbefalles til og koble til en Bluetooth Gps. Må ha en med feste for bil. Men en bluetooth gps kan jeg bruke den til en Bærbar pc og mobil(Nokia 6680)også? Tom tom fungerer det på mobil, pda og pc? Har de norsk stemme, tekst? Brukervenlig? Prøvde og finne ut av det på siden deres men fant ingen ting. Det virker greit med en gps som kan komunisere med en pc, pda og en mobil. Kan jo brukes til mer en en Quest feks. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 TomTom har norsk stemme... kan ikke brukes på en vanlig PC... Fordelen med PDA er at man har ulike ekstraprogram man kan laste ned... F.eks fotoboksvarsling osv... Alle fotoboksene i Norge... Du kan jo evt vurdere brukt PDA + GPS.. om du tar en kablet GPS bør du kunne klare og få utstyret ned mot 2000 brukt.. Lenke til kommentar
JEAN-BAPTISTE Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Tenkte på denne pdaen her Dell AximTM X50v. Er den brukbar? Så den hadde vga skjerm. Tenkte også og kjøpe dette kart programmet med norsk tale og funker på pda og pc. http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...dusentID=904027 + en holux gps med bluetooth, vil den kunne brukes med en pda med bluetooth, bærbar og mobil tlf. Lenke til kommentar
formann Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg kjøpte en Holux GR-231E Bluetooth til min bror i bursdagsgave for litt siden, og han er veldig fornøyd med den. Den funket fint selv om den bare lå og slang. Trengte ikke å ha den liggende på dashbordet slik mange tror. Den blir brukt sammen med en iPaq og TomTom. Holux´n kan fint brukes sammen med vanlig pc/bærbar og tlf. Jeg blir faktisk nødt til å kjøpe en til meg selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå