Gå til innhold

bilder av bigwater SE!


Anbefalte innlegg

hey

 

jeg surfet litt runt på Tt sine sider nettop.

 

da kom jeg over den nye bigwater second edition.

 

http://thermaltake.com/watercooling/cl-w00...cl-w0005-01.htm

 

den svarte boksen mange har lurt på hva er er tydeligvis en 5.2 slot monterbar vanntank.

 

pumpa er også konstruert mye mindre fysisk.

apropos den pumpen... liter per time er redusert til 90L :ohmy:

man har også nå en ekstra støy kilde altså "vanntanken" den har lydutslipp på 20DB samt 18DB for pumpen.

 

mulig tanken har en liten"innebygd pumpe" som hjelper til. kansje pga den lille kapasiteten på "hovedpumpa på 90 liter"

 

syns det er egentlig litt merkelig hele greiene her. funker ikek den tanken på pumap grei nokk som den hvar? å hvorfor en ekstra støykilde \ pumpe i vanntanken! kunne heller vert en pumpe av samme konstruksjon som den vanlige bw pumpen. men med større kapasitet.

 

noen andres meninger om dette :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bare to negative ting på dette settet i forhold til det orginale; Pumpa er ekstern som vil la den ha muligheten til og bråke mer, og tanken var ikke tøff nok.

 

Ville likt og sett en ny pumpe etter alle de dårlige erfaringene folk har hatt med denne. Men den er vel kansje grunnen til at settet er så billig som det er?

Lenke til kommentar

Pumpen er vel faktisk ny, er iallefall mindre og har lavere kapasitet så den skulle jo da bråke mindre. Nå er jo ikke 18dB(A) så veldig mye heller da.

Tror faktisk tanken som følger med har erstattet den tidligere tanken i pumpen. Nå er det kun pumpe, og tanken står for seg selv.

 

Også skjønner jeg ikke hvordan tanken kan bråke, med 20dB :dongetit: .

Men la merke til at det ikke står noe støynivå på radiatorviften så det kan jo være en liten bommert som er gjort, og at det er viften som gir fra seg 20dB, noe som kan virke mer logiskt.

 

Har selv kjørt den orginale BW pumpa lenge nå og har fortsatt ikke hatt antydning til problemer med den. Den pumper til den store gullmedaljen og jeg får håpe den fortsetter med det. *bank i bordet*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...