Gå til innhold

Hva har du ødelagt pga fustruasjon i spill?

twicedice

Anbefalte innlegg

bror min er tydligvis enasjert når han spelte før i tida. Han hoppa opp og slo til klesskapdøra såg dui såg merker. Heldigvis hadde han stor klistermerke samling.

Vi lappa døra etterpå. Det var Nintendo 8bit vi spelte som regel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

haha, jeg gjør det hele tiden! Jeg dyttet forresten skjermen min (på LAN) på kameraten min, fordi en tok Headshot på meg.

jeg skal ramse opp:

3 lcd-skjermer

2 lampe skjermer

32 glass/kopper

0 vinduer :p

2 mobiltelefoner

ca. 63247634532467632543276473254327456 hjerneceller (etter litt dunking i bordet, skjermen, vinduet, tastaturet osv)

Endret av CheGuevara
Lenke til kommentar

Ødela nesten kompisen min.... I 10. klasse hadde vi et prosjekt som het i medienes verden, der jeg og to andre lagde en WarCraft 3 mod( ble faktisk veldig bra, lagde stemmer å greier). Men tilbake til sinnet, jeg hadde med pc`n som vi jobbet på og i langfri spillte jeg cs. Under hele j.... cs kampen satt han å pirket på meg med et kosteskaft og når jeg tapte, brøk helvete løs. På ca 0,2 sek rev jeg ham i bakken og hadde jeg ikke klart å kontrolert meg da,,,,,,kunne jeg knust trynet på j...... :p Men i dagliglivet er jeg helt ok :yes:

Lenke til kommentar
Ødela nesten kompisen min.... I 10. klasse hadde vi et prosjekt som het i medienes verden, der jeg og to andre lagde en WarCraft 3 mod( ble faktisk veldig bra, lagde stemmer å greier). Men tilbake til sinnet, jeg hadde med pc`n som vi jobbet på og i langfri spillte jeg cs. Under hele j.... cs kampen satt han å pirket på meg med et kosteskaft og når jeg tapte, brøk helvete løs. På ca 0,2 sek rev jeg ham i bakken og hadde jeg ikke klart å kontrolert meg da,,,,,,kunne jeg knust trynet på j...... :p Men i dagliglivet er jeg helt ok :yes:

:scared: ...Ja spes når folk banker deg i cs med magnum sniper rifle...

Lenke til kommentar

Hvis jeg noengang NOENSINNE opplever noen som hisser seg opp mot meg under en CS kamp pga. et kill - så skal jeg seriøst sende den personen på sykehus. Jeg er så lei oppførselen til det folket der, at det er helt utrolig. Det er liksom ikke grenser for oppførsel på de ungene der da - så på TG i år tenker jeg det blir interessant.

Lenke til kommentar

Jeg har ødelagt en del ting gjennom tiden med spill, er utrolig glad for at xbox-krontrollene mine tåler såpass mye. Har kun knust to glass, uendelig med brusbokser, en cd, fingrene mine(de er bra igjen nå) og masse annet småting.

Fingrene ble ødelagt p.g.a jeg slo i veggen et par ganger for mye.

Endret av Maidz
Lenke til kommentar

Ble forbanna og kasta pcen ut av vinduet!!!!

Dette er ca 8 år siden og hadde kun en pentium 100% som var helt psyko.

Heldigvis så har vi huset på siden av en dal og det er skråning nedenfor og helt øde så ingen mennesker ble truffet (unntatt et par firfirsler og hårete pattedyr).

Lenke til kommentar

Litt OT, men muligens eg har ødelagt ryktet mitt som en rolig og sivilisert person for en av mine naboer.

Var uenigheter mellom meg og mic`en samt BF2 og eg har rett og slett ikkje ord for kor mye eg brølte og skreik å slo.Lite viste eg at begge vinduene mine sto på vide vegger :roll: For å gjøre alt litt bedre så dundra det passe høg satan rock av verste sort på høgtalerene mine. Denne naboen prata noen dager senere med med eldre søster og spurte " kem er det egentlig som er heima i huset dokkes for tida?"

Det var jo meg det jo :p

Lenke til kommentar
Ødela nesten kompisen min.... I 10. klasse hadde vi et prosjekt som het i medienes verden, der jeg og to andre lagde en WarCraft 3 mod( ble faktisk veldig bra, lagde stemmer å greier). Men tilbake til sinnet, jeg hadde med pc`n som vi jobbet på og i langfri spillte jeg cs. Under hele j.... cs kampen satt han å pirket på meg med et kosteskaft og når jeg tapte, brøk helvete løs. På ca 0,2 sek rev jeg ham i bakken og hadde jeg ikke klart å kontrolert meg da,,,,,,kunne jeg knust trynet på j...... :p  Men i dagliglivet er jeg helt ok  :yes:

:scared: ...Ja spes når folk banker deg i cs med magnum sniper rifle...

omfg AWP whore! :innocent:

Lenke til kommentar
Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill?

Ingenting. Forstår ikke hva som er vitsen med å ødelegge ting i sinne. Kanskje det føles som terapi for sinnet der og da, men etterpå er det bare surt å vite at du må bruke 400 kr på ny kontroll etc, for å kunne spille igjen. Idioti kaller jeg sånt.

Har aldri ødelakt noe som helst under spilling selv. Må innrømme at jeg kan banne osv, men jeg klarer å kontrollere sinnet mitt, og slår heller i bordet (som tåler en trøkk) enn i noe som ikke gjør det. ;)

Lenke til kommentar
haha, jeg gjør det hele tiden! Jeg dyttet forresten skjermen min (på LAN) på kameraten min, fordi en tok Headshot på meg.

jeg skal ramse opp:

3 lcd-skjermer

2 lampe skjermer

32 glass/kopper

0 vinduer :p

2 mobiltelefoner

ca. 63247634532467632543276473254327456 hjerneceller (etter litt dunking i bordet, skjermen, vinduet, tastaturet osv)

Seriøst? 3 lcd-skjermer? :ermm: Si meg, driter du penger, eller er du bare meget dum? :roll:

Lenke til kommentar

Haha ... husker på OsloLAN 2003 .

Da var det en kar jeg hørte banne noe seriøst høyt noen rader fremme, etterfulgt av en herlig høyt *BÆÆNG*. Da hadde han blitt skutt i CS og banka handa i skjermen sin så den seila ut enden på bordet og eksploderte på gølvet. Tragisk gitt. Han reiste seg bare opp, fant lommeboka og kjøpte en ny skjerm på nærmeste "stand"...

Konklusjon = CS er dyrt i tillegg til nerveslitende irriterende og kjedelig. Styr unna! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...