larschroe Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg ødela denne "rumble pak"-en i nintendoen en gang jeg spilte Mario kart. Jeg lå på første plass og var to meter fra mål på den vanskeligste banen, også bare ZOOOM, så kom en av de andre kjørende forbi. Da ble jeg så sint at jeg kastet kontrollen i gulvet, og etter det virket ikke rumble pak-en mer. Dessuten spratt kontrollen opp igjen og traff TV-en så det ble en sprekk i glasset foran LED-displayet som viser kanalnummeret. Ellers ødela jeg en mus i frustrasjon over at den ikke fungerte lenger; jeg kastet den i veggen så knappene løsnet, samt at jeg en gang knakk yndlingsLP-en til søsteren min fordi jeg var sint på henne. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 På den gamle pc'en har tastaturet fått noen heftige slag under spilling, eller dvs. andre aktiviteter (som partisjonering av disken ). Men no når eg har fått laptop må jeg bruke all viljestyrke jeg har får å ikke plante knytteneven dypt i tastaturet (noe som kanskje ikke er særlig lurt på en laptop ) når jeg taper i Generals... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har flotte bitemerker(?!) i "C" knappen (med matchende merker på undersiden) på min gamle Sega Mega Drive håndkontroller, ellers er det vel fint lite... :!: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 min egel skinn legg :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 min egel skinn legg :!: Orddeling anyone? Har herpa en hjemmelagd pleximusematte. Eller ikkenoe mer. Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 har kasta en cola flaske i gulvet en gang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 1x Dør x antall brenne cder 2x tastatur 2x mus Lenke til kommentar
moddy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kona hoppa istykker vår første sofa når hu spilte Mario for noen år siden....... Nei, hu veier ikke mye, var bare litt ivrig Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ingenting, men kjenner ein som beit i stykker skjermen sin etter å ha tapt på cs:P Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ingenting, men kjenner ein som beit i stykker skjermen sin etter å ha tapt på cs:P Tapt på CS? Du mener I CS? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vernebrillene min gjikk til helvete i dag på jobben , de hanger jo fan meg ikkje på og ramler alltid av i utide. Begert rant grundig over og de endte i 3 deler på gulvet tett eterfulgt av en god serei banning. Fikk pusla de sammen igjenne litt senere Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Litt OT, men jeg og en kamerat satt og så på holmgang el. Da Bondevik eller noen andre representanter for KRF kom med en kommentar, ble han så forbanna at han kastet mobilen så hardt han kunne rett inn i lerretet. Da skvatt jeg godt, mobilen fungerte sånn delvis etter den epsioden... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Nja, har ødelagt et tastatur, men det var ikke helt med vilje. Døde i et eller annet spill mens jeg drakk noe, så ble jeg litt sur og skulle sette glasset litt hardt fra meg, Satte det på ledningen til tastaturet sånn at det velta forrover og ødela tastaturet. :o Lenke til kommentar
W Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Har aldri ødelagt noe. Slår heller i bordet enn å ødelegge noe Endret 23. juli 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Brakk et tastatur i to for en stund siden en mus x antal penner og brenneCDer et lydkort (det avr i en pc jeg fikk av skolen fordi hardisken var ødelagt men da jeg åpnet den var det bare kontakten som ikke var i=OT)en mobil ,hendene (når jeg slår i tastatur skjerm og bord)ikke bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 No har eg kjøpt meg en fet som faen Pc, så da blir det personlig totalforbud å ta på den uten silkehansker I tilleg at eg flytter på hybel så må eg begrense volumet på stemmebåndet mitt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 2x muser 1x dekser på en mac x antall dører, men ikke pga spill da 2-3x kontroller på N64 & PS2 (den ene PS2 kontrollen jeg har nå har en liten sprekk i seg så når den rister bråker den 50x så mye som den skal Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kastet en cd rom stasjon ut vinduet i stad fordi wow klikka jeg mener at alle bør ha noe billig søppel som de kan ødlegge isdedenfor alt annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå