Gå til innhold

Hva har du ødelagt pga fustruasjon i spill?

twicedice

Anbefalte innlegg

Jeg ødela denne "rumble pak"-en i nintendoen en gang jeg spilte Mario kart. Jeg lå på første plass og var to meter fra mål på den vanskeligste banen, også bare ZOOOM, så kom en av de andre kjørende forbi. Da ble jeg så sint at jeg kastet kontrollen i gulvet, og etter det virket ikke rumble pak-en mer. Dessuten spratt kontrollen opp igjen og traff TV-en så det ble en sprekk i glasset foran LED-displayet som viser kanalnummeret. Ellers ødela jeg en mus i frustrasjon over at den ikke fungerte lenger; jeg kastet den i veggen så knappene løsnet, samt at jeg en gang knakk yndlingsLP-en til søsteren min fordi jeg var sint på henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vernebrillene min gjikk til helvete i dag på jobben , de hanger jo fan meg ikkje på og ramler alltid av i utide. Begert rant grundig over og de endte i 3 deler på gulvet tett eterfulgt av en god serei banning.

Fikk pusla de sammen igjenne litt senere :yes:

Lenke til kommentar

Litt OT, men jeg og en kamerat satt og så på holmgang el. Da Bondevik eller noen andre representanter for KRF kom med en kommentar, ble han så forbanna at han kastet mobilen så hardt han kunne rett inn i lerretet. Da skvatt jeg godt, mobilen fungerte sånn delvis etter den epsioden...

Lenke til kommentar

Nja, har ødelagt et tastatur, men det var ikke helt med vilje.

Døde i et eller annet spill mens jeg drakk noe, så ble jeg litt sur og skulle sette glasset litt hardt fra meg, Satte det på ledningen til tastaturet sånn at det velta forrover og ødela tastaturet. :o

Lenke til kommentar

Brakk et tastatur i to for en stund siden en mus x antal penner og brenneCDer

et lydkort (det avr i en pc jeg fikk av skolen fordi hardisken var ødelagt men da jeg åpnet den var det bare kontakten som ikke var i=OT)en mobil ,hendene (når jeg slår i tastatur skjerm og bord)ikke bra :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...