jonathankrane Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har knust 2 tastatur, begge zboard, 3 mus, og har ødelagt en bærbar... Ødelagt en bærbar? Var sånn dum Thosiba eller hvordan det skrives, skulle ha en ny, acer ferarri... Så knuste den gamle med slegge.. bærbar er bærbar, jeg treng en bærbar Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Broren min klarte å knuse en kontroll i Grand Turismo 2, men selv har jeg ikke ødelagt noe, tror jeg... Endret 20. juli 2005 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill?Her er min liste: 1 stykk mus 2 stykk tastatur 1 bordplate 3 stykk xbox kontroler 2 stykk xbox live headsett ( uhell ) Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har knust 2 tastatur, begge zboard, 3 mus, og har ødelagt en bærbar... Ødelagt en bærbar? Var sånn dum Thosiba eller hvordan det skrives, skulle ha en ny, acer ferarri... Så knuste den gamle med slegge.. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Fint å ha en sånn knipe ball som de selger på clas ohlson. Fin å fyre inn i veggen og så kommer den rolig tilbake og er klar til neste kast. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass IRL styrer jeg sinnet mitt ganske bra som det står tidligere i tråden(men så har ikke jeg så mye å være sint på). Men når det kommer til spill blir jeg så forbanna når alt går til hellvette etter flere timers spilling eller at jeg spiller cs og er 110% sikker på at jeg traff han i hode først. Da klikker det. Men ikke alt jeg har ødelagt står på lista, det var bare den senere tid. Har ødelagt en gameboy advance sp og 2 N64 kontroler samt et x antall cd plater. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill?Her er min liste: 1 stykk mus 2 stykk tastatur 1 bordplate 3 stykk xbox kontroler 2 stykk xbox live headsett ( uhell ) Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass LITT forskjell på 3 KONTROLLER og 3 KONSOLLER syns du ikkje Endret 20. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill?Her er min liste: 1 stykk mus 2 stykk tastatur 1 bordplate 3 stykk xbox kontroler 2 stykk xbox live headsett ( uhell ) Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass LITT forskjell på 3 KONTROLLER og 3 KONSOLLER syn du ikkje Holdt på å dø av latter på den :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Aldri ødelagt noe i sinne pga. et spill. Blir jeg "sur" tar jeg meg en liten hvile pause. Anger er ikke sunt og det ødelegger rundt deg både fysisk og psykisk. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tull ... det letter på trykket og er sunt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Å dere aner ikkje kor sunt det er å få ut sinne, i hvertfall i forbindesle med samfunnsøkonomi! Som eg er ferdig maed for evig og alltid TAkk gud! EDIT: Horer med seriøse aperonker den forbanna nye BF 2 pathcen fuckee heile rævskjegget av en datamaskin! hadde vert fint å faktisk får installert den ferdig uten at det skal ta en halvtime! Endret 20. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Selv har jeg aldri ødelagt noe, men jeg fikk ganske vondt i knokene da jeg moste den i skjermen for noen år siden. Ettersom den var ganske solid så har jeg blitt klok av skade. En i klassen min under GK Elektro gikk ofte rundt i vernesko. Han hadde visst akkurat kjøpt ny pc, men den fjusket litt. Han ble så forbanna at han tok løpefart og spente kabinettet. Det ble et stort hull i kabinettet, men jeg husker desverre ikke hvordan det gikk med komponentene. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå er det 5 stk CD'er, mange takk til Driv3r's utrolig mange bugs Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Nå er det 5 stk CD'er, mange takk til Driv3r's utrolig mange bugs Gratulerer Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 5 tastatur 4 mus 50 cda 2 cpuer 3 hker 2 strømforsyninga skjerm 3 kabinett Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill? Jeg ødelegger ikke... Jeg tilintetgjør Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Har flotte bitemerker(?!) i "C" knappen (med matchende merker på undersiden) på min gamle Sega Mega Drive håndkontroller, ellers er det vel fint lite... Endret 22. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Radial Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 5 tastatur4 mus 50 cda 2 cpuer 3 hker 2 strømforsyninga skjerm 3 kabinett Det er dyrt å være bisk Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 2 tastatur 1 tommelnegl (traff kanten på skrivebordet i det hånda "datt" ned mot tastaturet) Litt diverse skrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå