Gå til innhold

Hva har du ødelagt pga fustruasjon i spill?

twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva har du ødelagt pga Frustrasjon i spill?

Her er min liste:

1 stykk mus

2 stykk tastatur

1 bordplate

3 stykk xbox kontroler

2 stykk xbox live headsett ( uhell  )

Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da er du en som tydeligvis ikke kan styre sinne ditt......Hærregud jeg har sett folk som har ødelgagt et tastatur eller en mus i frustrasjon, men 1 mus, 2 tastatur, 1 bordplate, 3 konsoller er for mye ass :thumbdown:

IRL styrer jeg sinnet mitt ganske bra som det står tidligere i tråden(men så har ikke jeg så mye å være sint på). Men når det kommer til spill blir jeg så forbanna når alt går til hellvette etter flere timers spilling eller at jeg spiller cs og er 110% sikker på at jeg traff han i hode først. Da klikker det.

Men ikke alt jeg har ødelagt står på lista, det var bare den senere tid.

Har ødelagt en gameboy advance sp og 2 N64 kontroler samt et x antall cd plater.

Lenke til kommentar

Her er min liste:

1 stykk mus

2 stykk tastatur

1 bordplate

3 stykk xbox kontroler

LITT forskjell på 3 KONTROLLER og 3 KONSOLLER syns du ikkje :tease:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Her er min liste:

1 stykk mus

2 stykk tastatur

1 bordplate

3 stykk xbox kontroler

LITT forskjell på 3 KONTROLLER og 3 KONSOLLER syn du ikkje :tease:

Holdt på å dø av latter på den :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Aldri ødelagt noe i sinne pga. et spill. Blir jeg "sur" tar jeg meg en liten hvile pause. Anger er ikke sunt og det ødelegger rundt deg både fysisk og psykisk.

:no:

Lenke til kommentar

Å dere aner ikkje kor sunt det er å få ut sinne, i hvertfall i forbindesle med samfunnsøkonomi! Som eg er ferdig maed for evig og alltid :w00t: TAkk gud!

EDIT: Horer med seriøse aperonker den forbanna nye BF 2 pathcen fuckee heile rævskjegget av en datamaskin! hadde vert fint å faktisk får installert den ferdig uten at det skal ta en halvtime!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Selv har jeg aldri ødelagt noe, men jeg fikk ganske vondt i knokene da jeg moste den i skjermen for noen år siden. Ettersom den var ganske solid så har jeg blitt klok av skade.

En i klassen min under GK Elektro gikk ofte rundt i vernesko. Han hadde visst akkurat kjøpt ny pc, men den fjusket litt. Han ble så forbanna at han tok løpefart og spente kabinettet. Det ble et stort hull i kabinettet, men jeg husker desverre ikke hvordan det gikk med komponentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...