Bob Ibsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Har vel ikke ødelagt mer enn ett par tastatur, og det synes jeg er lite etter en "spill-karriere" på knappe 20 år. Men de siste årene har det vært mislykkede overklokkings -og konfigureringsforsøk som har fremkalt de heftigste utbruddene Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stryk det jeg sa, det er 4 cd'er nå Jævla buggete Need For Speed: Road Challenge Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Noen 1000 hjerneceller via massiv banking av hodet i bordet. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 x antall spillkontrollere til diverse konsoller har virkelig fått kjenne det, de er vel ikke totalt ødelagte, men du verden så lite samarbeidsvillige de har blitt... Jeg får nemlig ikke plutselige raseriutbrudd, men trykker så hardt jeg kan på knappene (selv om jeg nå burde ha lært at det ikke får de til å reagere bedre) Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 hehe..det jeg husker er en gang i gta sa når jeg hadde klart så mye men så km en politia og ødela hele greia...da tok jeg vektene mine og hev de rett igjennom plast bordet mitt...hehehehehe Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Venstre museknapp fikk litt for mye trykk etter at den sviktet i en heftig runde UT2k4.. ble noe fiksejobb men den virker (nesten) igjen Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 X-antall joysticker til C64 og Amiga.. Ikke peilig på hvor mange, men det var ikke få... For ikke å snakke om alle gangene jeg måtte skifte microswitsher i de j*vlene... (Summer og Winter GAmes tok livet av endel;) Ødela hele C64`en etter å ha spillt IK+ til slutt.. Sikkert knust 100vis av disketter. Et helikopter(sim) (Apache 200 eller.no??) knuste jeg 4 ganger og det var på 4-5 disketter.. HeHe. Amiga-mus måtte jeg kjøpe 3-4 ganger etter noen brutale møter med veggen. Og værst var det når min extra diskettsktasjon til min elskede Amiga gikk gjennom skapdøren etter et villt raseriutbrudd under kamp mot siste bosen i MoonStone. Mor av IKKE frnød, da både skap og DS kosta endel spenn... Blitt endel roligere med årene så lite på PC.. Ikkeno jeg kommer på egentlig... Bare noen siketter og kanskje en CD eller 2.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (Apache 200 eller.no??) Gunship 2000, tenker eg. Og det er ikkje du som har roa deg. Spela har blitt kjedeligare. Kay Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 brutter min :!: men han lever ennu( forløpig ) hehe Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (Apache 200 eller.no??) Gunship 2000, tenker eg. Og det er ikkje du som har roa deg. Spela har blitt kjedeligare. Kay Stemmer det!!! Både navnet og at spill er blitt kjedeligere... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Vanligvis så er jeg svært rolig. Er det noe jeg virkelig sliter med i et apill, så kan jeg bli litt het i toppen. Har ikke ødelagt så mye, men jeg har rasert et tastatur, og ei mus. Det var en Razer Diamondback. Fikk skikkelig dårlig samvittighet etterpå. Angret som en hund. Men jeg ble så irritert over den venstre museknappen, som var slarkete helt siden jeg kjøpte den. Hver gang jeg trykket ned, så kjentes det ut som om hele innmaten fulgte med nedover. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Øh, er det noen som har noen tips om og fixe en space knapp som er blitt trøkt heeeeelt ned på den ene siden? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Øh, er det noen som har noen tips om og fixe en space knapp som er blitt trøkt heeeeelt ned på den ene siden? hehe.. svarte nettop på din tråd om det har bare knust noen tastatur og 1 mus tror jeg gikk 3 tastatur på forige lan.. og musa gikk i veggen for en stund siden.. den tålte ganske mye, så jeg kaldte den "aggresjonsmusa" åsså har jeg hærpa 1 gamepad.. men det gjor ikke noe fordi jeg skulle kjøpe meg ny alikavell Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Ting som jeg har ødelagt i frustrasjon av spill x1 ekteskap j/k. Har faktisk ikke ødelagt noe. Som egentligt eg ganske øveraskende. Jeg blir ganske sint osv under irriterende spilling der jeg føler meg totalt inkompetent. (en følelse jeg ikke liker ) Men på et vis klarer jeg altid å holde meg fra å ødelegge noe. Klarer alltid roe meg ned med tanken på at jeg må kjøpe nytt av det jeg ødelegger. Det senker lysten en del. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Naboen min ble ofte så sur at han til slutt henta et ødelagt tastatur som han denga løs på... Han har slutta med det nå da men... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Naboen min ble ofte så sur at han til slutt henta et ødelagt tastatur som han denga løs på... Han har slutta med det nå da men... Har vurdert det det noen ganger eg også, men det hadde lisom ikkje heilt tatt seg ut.Flytter på hybel om 22 dager så eg må lære meg å kontrolleer utbruddene mine for godt innen den tid Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har knust 2 tastatur, begge zboard, 3 mus, og har ødelagt en bærbar... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har knust 2 tastatur, begge zboard, 3 mus, og har ødelagt en bærbar... Ødelagt en bærbar? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ødelagt to muser, kulemus vel å merke, og et tastatur for masse, masse år siden. Er mer i det rolige siget nu til dags. Endret 19. juli 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har knust 2 tastatur, begge zboard, 3 mus, og har ødelagt en bærbar... Ødelagt en bærbar? Var sånn dum Thosiba eller hvordan det skrives, skulle ha en ny, acer ferarri... Så knuste den gamle med slegge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå