MrLee Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Absolutt ingenting...ever.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg ødela musa engang husker ikke hvilket spill. Out of Topic:Spill ga politiutrykning Edit: Post nr 100 :!: Endret 12. juli 2005 av Sebbe Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 2 stk Mus1 stk Trådløs Tastatur 1 stk Dørkarm 2 stk PS2 Kontroller 1 stk Sykkeldekk 3 stk Mobil tlf * stk CD plater (kann ikke telle så langt...) 2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord) 1 stk Vindu 1 stk Bamse (lillebror sin . Blekk'e bli da) OSV OSV Voldelig? Neei Jaha et sykkel dekk? Edit: og en dør karm Dørkarmen ja... opnet døren litt voldsomt etter å ha tapt... Dekk... Planke med spiker... phffffft Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Blir ekstremt sur når vi blir wipa om og om igjen på wow fordi en er så ekstremt dum! Eneste jeg har ødelagt er en spaceknapp på tastaturet Men pleier å få vondt i handa når jeg slår i veggen og skrivebordet Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 2 stk Mus1 stk Trådløs Tastatur 1 stk Dørkarm 2 stk PS2 Kontroller 1 stk Sykkeldekk 3 stk Mobil tlf * stk CD plater (kann ikke telle så langt...) 2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord) 1 stk Vindu 1 stk Bamse (lillebror sin . Blekk'e bli da) OSV OSV Voldelig? Neei hehe dette innlegget tok kaka, ler så jeg gråter Trådløse tastatur og mus er jo ganske praktisk da, kan bare hive det ut av vinduet litt synd hvis du bor i 9nde etasje da men Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er storforbruker av tastatur... Har vel ødelagt minst 5 stk på 2 år Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 2 stk Mus1 stk Trådløs Tastatur 1 stk Dørkarm 2 stk PS2 Kontroller 1 stk Sykkeldekk 3 stk Mobil tlf * stk CD plater (kann ikke telle så langt...) 2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord) 1 stk Vindu 1 stk Bamse (lillebror sin . Blekk'e bli da) OSV OSV Voldelig? Neei hehe dette innlegget tok kaka, ler så jeg gråter Trådløse tastatur og mus er jo ganske praktisk da, kan bare hive det ut av vinduet litt synd hvis du bor i 9nde etasje da men Tastature møtte sitt endellikt (er det rett ) å veggen ja... ikke på rommet mitt en gang... de flyr ganske bra skjønner du . Har sikkert ødelagt mere også... . jaja Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har aldri ødelagt noe selv, men da jeg var i millitæret bodde jeg på rom sammen med en idiot uten like. Jeg hadde med meg min splitter nye PS1 (Ja, det er noen år siden), og vi spilte vel Tekken tror jeg. Hver gang idioten tapte fløy det kontroller gjennom lufta. Han slo i bordet så konsollen hoppa og spratt. Han kasta kontroller så de fikk sprekker. Det gikk ikke lenge før jeg tok med meg konsollen hjem igjen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 det går for det meste utover hendene mine. slår veldig hardt i senga, og det er ofte det ligger ting der som jeg ikke var klar over, så de blir ofte mye sår på hendene Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Vær så snill å ikke kast bort tid med å poste her om dere ikke har ødelagt noe.. ingen er stolte av dere utenom dere selv. Endret 13. juli 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Minst 3 cd'er...det er alt Lenke til kommentar
redsword Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 til meg så går d hardt utover skjermen og musa og tastaturet men det er bare på grunn av 3 spill det da det er "cs-source,bfv og Bomberman " Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 til meg så går d hardt utover skjermen og musa og tastaturet men det er bare på grunn av 3 spill det da det er "cs-source,bfv og Bomberman " Hehe...BFV og CS:S kan jeg skjønne Å fly i BFV er noe av det mest frustrerende som eksisterer på denne kloden Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) 2x mus, begge over 5 år gammle spaceknappen på tastaturet Dessuten har eg nesten klart å øydelegge mx518 musa mi ved å søle saft på den. Knappane kan være treige... Endret 13. juli 2005 av Elensar Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har ødelagt 1 mus og et tastatur, men det var tho ikke pga spill, men pga windows... Satt på lan og skulle spille... og da kom det bare ca 100 error i windows, samt en blue screen, og jeg måtte reinstalere... Da tok jeg knekken på musa og tastaturet, og måtte låne et resten a lanet Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) La meg tenke...ein skjerm, tre datamaskiner, 7 tastatur, 2 fosterfamiliar, ein bil... Alvorleg tala, sjølv om eg kan vere ein veldig sint og valdeleg person på innsida, er det ytterst sjeldan eg ikkje klarar å kontrollere meg. Det einaste eg har øydelagt var vel ei colaflaske, Angra ganske mykje på det, sidan eg måtte bruke ganske mykje tid etterpå på å vaske bittesmå coladråpar frå alle overflater i rommet. I tillegg gjekk eg jo plutseleg tom for cola. Dersom eg blir skikkeleg, skikkeleg rasande på ei av datamaskinene mine, har eg eit temmeleg massivt skap som er godt egna til å ta imot aggresjonen min. Det blir ein skikkeleg høg smell når ein slår det, men eg er ikkje i nærleiken av å vere sterk nok til å øydeleggje det. Kay Endret 13. juli 2005 av KayAU Lenke til kommentar
maradona Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kasta en trådløs mus i veggen så det ble et stort hakk. Har også ødelagt diverse ting oppgjennom, bla headset, en kokt potet (ikke spør...) og litt småting som ligger i nærheten. Ellers blir det mye stygge ord. Men nå har jeg endelig forstått at jeg må roe meg, og prøve å ikke ta FM så seriøst. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Har bare ødelagt ene knappen på musa mi (en av de på siden som nesten er ubruklig på razer DB). Og så har det gått hardt utover stemmebåndene da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå