Gå til innhold

Hva har du ødelagt pga fustruasjon i spill?

twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 stk Mus

1 stk Trådløs Tastatur

1 stk Dørkarm

2 stk PS2 Kontroller

1 stk Sykkeldekk

3 stk Mobil tlf

* stk CD plater (kann ikke telle så langt...)

2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord)

1 stk Vindu

1 stk Bamse (lillebror sin :blush: . Blekk'e bli da)

OSV OSV

Voldelig? Neei

Jaha :hmm: et sykkel dekk?

Edit: og en dør karm :dontgetit:

Dørkarmen ja... opnet døren litt voldsomt etter å ha tapt...

Dekk... Planke med spiker... phffffft

Lenke til kommentar
2 stk Mus

1 stk Trådløs Tastatur

1 stk Dørkarm

2 stk PS2 Kontroller

1 stk Sykkeldekk

3 stk Mobil tlf

1 stk Vindu

OSV OSV

Voldelig? Neei

hehe dette innlegget tok kaka, ler så jeg gråter :) Trådløse tastatur og mus er jo ganske praktisk da, kan bare hive det ut av vinduet :) litt synd hvis du bor i 9nde etasje da men :)

Lenke til kommentar
2 stk Mus

1 stk Trådløs Tastatur

1 stk Dørkarm

2 stk PS2 Kontroller

1 stk Sykkeldekk

3 stk Mobil tlf

1 stk Vindu

OSV OSV

Voldelig? Neei

hehe dette innlegget tok kaka, ler så jeg gråter :) Trådløse tastatur og mus er jo ganske praktisk da, kan bare hive det ut av vinduet :) litt synd hvis du bor i 9nde etasje da men :)

Tastature møtte sitt endellikt (er det rett :hmm: ) å veggen ja... ikke på rommet mitt en gang... de flyr ganske bra skjønner du :p . Har sikkert ødelagt mere også... :D . jaja

Lenke til kommentar

Jeg har aldri ødelagt noe selv, men da jeg var i millitæret bodde jeg på rom sammen med en idiot uten like. Jeg hadde med meg min splitter nye PS1 (Ja, det er noen år siden), og vi spilte vel Tekken tror jeg. Hver gang idioten tapte fløy det kontroller gjennom lufta. Han slo i bordet så konsollen hoppa og spratt. Han kasta kontroller så de fikk sprekker.

Det gikk ikke lenge før jeg tok med meg konsollen hjem igjen.

Lenke til kommentar

Har ødelagt 1 mus og et tastatur, men det var tho ikke pga spill, men pga windows...

Satt på lan og skulle spille... og da kom det bare ca 100 error i windows, samt en blue screen, og jeg måtte reinstalere...

Da tok jeg knekken på musa og tastaturet, og måtte låne et resten a lanet

Lenke til kommentar

La meg tenke...ein skjerm, tre datamaskiner, 7 tastatur, 2 fosterfamiliar, ein bil...:p

Alvorleg tala, sjølv om eg kan vere ein veldig sint og valdeleg person på innsida, er det ytterst sjeldan eg ikkje klarar å kontrollere meg. Det einaste eg har øydelagt var vel ei colaflaske, Angra ganske mykje på det, sidan eg måtte bruke ganske mykje tid etterpå på å vaske bittesmå coladråpar frå alle overflater i rommet. I tillegg gjekk eg jo plutseleg tom for cola. :(

Dersom eg blir skikkeleg, skikkeleg rasande på ei av datamaskinene mine, har eg eit temmeleg massivt skap som er godt egna til å ta imot aggresjonen min. Det blir ein skikkeleg høg smell når ein slår det, men eg er ikkje i nærleiken av å vere sterk nok til å øydeleggje det. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Kasta en trådløs mus i veggen så det ble et stort hakk. :(

Har også ødelagt diverse ting oppgjennom, bla headset, en kokt potet :ermm: (ikke spør...) og litt småting som ligger i nærheten. Ellers blir det mye stygge ord. Men nå har jeg endelig forstått at jeg må roe meg, og prøve å ikke ta FM så seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...