Gå til innhold

Hva har du ødelagt pga fustruasjon i spill?

twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv ødela jeg et Atari VCS (den første versjonen i tre, ikke 2600-modellen i plast) etter å ha tapt et utall ganger i spillet "Tanks" mot broren min. Dette var for ca. 10 år siden, og når jeg tenker tilbake, angrer jeg fælt på at jeg gjorde dette, pga denne spillkonsollen nå er ettertraktet av samlere. Jeg kunne ha tjent et par tusinger på et salg av denne VCSen :mad:

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Tja har gått hardt ut over kroppen også. Tilbake i de gode PSone dagene når eg sleit med Tekken spillene; da var det et hardt slag med knytteneven i veggen for hvert tap eg hadde, blodige knoker og merker i veggen :roll:

Ellers har det gamle tastaturet fått gjennom gå, samt en del ballmuser opp igjennom årene har måtte gi opp. Databordet står no her meir eller mindre falleferdig pga slag og spark.God stolen min har fått revet av armlenene. Ene skapdøra har blit flekket opp heilt nederst..

Kan ta heilt av til tider, men slapp av så klikk er eg ikkje i det daglige livet :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er, som nicket mitt, en ilter liten bjørn når det kommer til spill. Har spillet i noen år så lista over ting jeg har ødelagt er ikke helt lett å komponere.

Men jeg skal sette opp litt som jeg da har ødelagt:

Tastatur

Mus

Diverse skriversaker (blyanter og penner)

En del CD plater (ikke originaler)

Headset

Laga puslespill av musmatta mi

Et stk handledd

Joystick

gamepads

CD cover

Er bare en brøkdel, har en del tinger som har lidd under mine harde "bjørnelabb".

Må vel også innlkudere at datapulten er laget av solid tre, men etter en del slag av knytta neve, er det nå en del små, fine "daler" der jeg har delja løs av frustrasjon. Har pelma en del tastatur, mus og andre gjenstander gjennom rommet.

En liten honør til min MS Intelimouse 4, eller hva pokker den het, som tålte hele 3 omganger inn i en murvegg før den trakk sitt siste sukk.

Er ingen spill generelt som har skylda. Blir bare irritert når jeg taper. Er ikke voldelig i det virkelige liv, da bruker jeg heller salige ord. Men siden jeg har vist dette sinnet litt på en del LAN, fikk jeg russenavnet "Sledgehammer" :p

Lenke til kommentar

Om jeg fortsatt hadde spilt Championship Manager, ville jeg nok ha hatt maaaange skjermer/keyboards/mus's's's' på samvittigheten.

Det gikk nok verst utover skjermen (om det hadde vært LSD - eller, jeg mener LCD inni bildet, hadde den nok gått i tusen knas. CRT :thumbup: ), men ødela ingenting. CM er forferdelig.

Endret av eranro
Lenke til kommentar

Knuste endel joysticker i min barndom med C64/Amiga..veggene på barndomsrommet mitt er dekket med store bilder, fordi det er masse svarte merker i tapeten etter jeg har hamra joysticka i veggen. Jeg var en aggressiv liten pjokk, men bare når jeg spilte dataspill heldigvis :)

I denne tida var joystick den "eneste" kontrollmuligheten, og da snakker vi enkel stikke med en eller 2 knapper.

Slo av noen taster på tastaturet for ei stund siden mens jeg spilte Battlefield også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Har knust 1 icemat ved å slå musen hardt i den, pluss ødelagt 2-3 mus. Musene ble stort sett kastet i gulvet i frustrasjon over dårlige skyteknapper etc., så de fortjente å knuses.

Alt har skjedd under spilling av Unreal Tournament.

Lenke til kommentar

I den senere tid har min Logitech MX310 klikket helt, og i dag mitt i en kamp i spillet Gunz klikket venske musenkapp helt.

Jeg ble ganske sint, noe som resulterte i at hele musen ble lettere ødelagt.

Jeg har nå etter 2 timers arbeid klart å reparere musen, ved hjelp av litt papp, lim, og en synål.

Enn så lenge virker musen bra, men grunnet slitasje på pappen, vil scrollehjule ganske snart ta kvelden, noe jeg også tror venstre museknapp vil.

Ganske synd egentlig, for det er en knallbra mus! :)

Lenke til kommentar

2 stk Mus

1 stk Trådløs Tastatur

1 stk Dørkarm

2 stk PS2 Kontroller

1 stk Sykkeldekk

3 stk Mobil tlf

* stk CD plater (kann ikke telle så langt...)

2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord)

1 stk Vindu

1 stk Bamse (lillebror sin :blush: . Blekk'e bli da)

OSV OSV

Voldelig? Neei

Lenke til kommentar
2 stk Mus

1 stk Trådløs Tastatur

1 stk Dørkarm

2 stk PS2 Kontroller

1 stk Sykkeldekk

3 stk Mobil tlf

* stk CD plater (kann ikke telle så langt...)

2 stk Tastaturplate (slik som henger på skrivebord)

1 stk Vindu

1 stk Bamse (lillebror sin :blush: . Blekk'e bli da)

OSV OSV

Voldelig? Neei

Jaha :hmm: et sykkel dekk?

Edit: og en dør karm :dontgetit:

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...