indahla Skrevet 10. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg skal på en liten Italiatur i august, og hadde tenkt meg en tur innom Modena. Noen som har vært der tidligere og kan komme med tips om hva jeg bør gjøre? Så vidt jeg vet ligger vel Ferrari og flere andre supercars sine fabrikker i Modena...? Lenke til kommentar
nasir Skrevet 17. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2005 Hei, http://associazioni.monet.modena.it/ferrclub/ Om det er dette du tenker på så kan du spørre om de ikke kan arrangere en begivenhet i Norden snart. Beste ønsker Nasir Iftikhar ex-Barbara.no Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2005 Mine italienskkunnskaper er rimelig begrenset... Lenke til kommentar
Bimmerlars Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Du må selvfølgelig innom Ferrari sin fabrikk, museet og Fiarano banen. Rett nedi gata ligger Pagani sin fabrikk, ditt hadde jeg dratt. Og i Sant. Agata ligger Lamborghini sin fabrikk. Det er ikke langt fra Modena. Kos deg Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Var der i en uke for en del år tilbake, Ferrari sin fabrikk, testbane og museum ligger i den lille byen Maranello like ved Modena. Er ikke stort annet enn Ferrarier som ruller rundt der og det er godt skiltet til Ferrari's fasiliteter. Forøvrig kan du besøke Maserati i Modena eller se på andre ting byen har å by på av kunstskatter. Ha en god tur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå