Mala Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) WigWam var bare tøv i følge meg, heilt til eg av rein tilfeldi havna på en konsert med de I Gaupne i Sogndal.FAen de var jo konge live da * fikk tatt alle i hånda* Gaupne i Luster, ikke Gaupne i Sogndal. Var der selv, rocker de da Oioioi stor tabbe der ja. Gaupne i Luster selvfølgelig Eg som skal opp i Sogndal til høstenå greier Endret 13. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Personlig synes jeg de er en ekstremt utvanna Darkness kopi Litt arti det du sier her. Hvis jeg ikke husker ekstremt feil så starta Wig Wam opp lenge før Darkness kom på plate her i Norge, sannsynligvis også før noen i Norge hadde hørt om dem. Jeg var sjøl på en av de aller første konsertene til Wig Wam, i Sarpsborg (jeg hjalp til på lys-setting/design), og det er hvertfall 3-4 år siden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg var sjøl på en av de aller første konsertene til Wig Wam, i Sarpsborg (jeg hjalp til på lys-setting/design), og det er hvertfall 3-4 år siden. har du designa antrekket til vokalisten?.... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Litt arti det du sier her. Hvis jeg ikke husker ekstremt feil så starta Wig Wam opp lenge før Darkness kom på plate her i Norge, sannsynligvis også før noen i Norge hadde hørt om dem.Jeg var sjøl på en av de aller første konsertene til Wig Wam, i Sarpsborg (jeg hjalp til på lys-setting/design), og det er hvertfall 3-4 år siden. Darkness = god puddelrock kopi/parodi Wig Wam = dårlig puddelrock parodi Har ingenting å si hvem som folk i Norge først hørte om. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vel, faktisk synes jeg det totalt motsatte. Fikk aldri sans for The Darkness, selv om jeg alltid har likt 80-talls hard rock/heavy musikk. Wig Wam derimot har faktisk flere tøffe låter synes jeg, og det er noen i gruppa jeg synes stikker seg ut til å være veldig dyktige musikere (gitaristen og vokalisten spesielt, etter min mening). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå er ikke The Darkness et 80-tallsband, snarere 70-talls. Lenke til kommentar
treant Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 dem er tragiske, overdrier sjuuukkkttt med stilen.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Nå er ikke The Darkness et 80-tallsband, snarere 70-talls. riktig. de steller seg sammen med Slade som verdens 2 dårligste glamrock band. og ja, det er fasitsvaret! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 WigWam er rett og slett TRAGISK! Flaut at de "representerer" Norge Lenke til kommentar
si_men Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 har bare EN ting å si: det er R det er Æ det er V det er A det er RÆVA!!. Det er kulere og sitte å høre på boyband musikk i minst 10 TIMER every day Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bare jeg som tenker over at de var med i Eurovision? Synes faktisk at de holder MEGET høy standard i det selskapet. Wig Wam > Stig Van Eijk, Sverre Kjelsberg & Mattis Hætta, Charmed m.fl Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Øyh. Stig Van Eijk eide da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Øyh. Stig Van Eijk eide da. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil si at halvgamle menn med mye sminke og trikoter er tragisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg vil si at halvgamle menn med mye sminke og trikoter er tragisk. Hvorfor? Er det ikke litt glam, da? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 har du designa antrekket til vokalisten?.... Det hadde tatt seg ut :!: Nei. Jeg hjalp til med scene lyset. Du vet, den klasen med lyskastere i taket av en konsertscene som blinker og skifter farge under konserten for å lage show og stemning Darkness = god puddelrock kopi/parodi.Wig Wam = dårlig puddelrock parodi. Har ingenting å si hvem som folk i Norge først hørte om. Mente ikke å sidestille Darkness og WigWam, ei heller å si hvem som er best. Ville bare poengtere at WigWam starta opp "først", siden det er så mange som trur at WigWam starta opp for å ri på Darkness bølgen. Har forresten samme holdning til Darkness som til WigWam: Kult på konsert, men ikke i stereo'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå