dostojevski Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD. Tja. Hvis du startet et band for å spille morsomme konserter for lokale barneskolebarn er det ikke sikkert du ville tatt det så ille opp. Wigwam ligger nok ideologisk sett ikke så langt unna Knutsen & Ludvigsen (). Husk det... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Etter min mening er de temmelig tragiske. Det er vel alle de som så det lille programmet før Grand Prix på NRK enige meg meg om. De var jo noen tullinger. Tullinger liker vi Enig Hva er så forbanna "bra" med helt "normale" folk da? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 WigWam suger på alle mulige måter. Den "ironiske" stilen er ikke morsom, musikken er latterlig dårlig og jeg kan ikke tenke meg de er bra live når musikken suger eselræv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) WigWam suger på alle mulige måter. Den "ironiske" stilen er ikke morsom, musikken er latterlig dårlig og jeg kan ikke tenke meg de er bra live når musikken suger eselræv. Joda disse er meget bra live, har sjøl vert på en konsert me dem så det kan eg trygt skrive under på Men likr du ikkje musikken så kan det ikkje vere mye å høre på live nei Endret 11. juli 2005 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 WigWam suger på alle mulige måter. Den "ironiske" stilen er ikke morsom, musikken er latterlig dårlig og jeg kan ikke tenke meg de er bra live når musikken suger eselræv. skulle tro jeg hadde skrevet dette selv! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 WigWam suger på alle mulige måter. Den "ironiske" stilen er ikke morsom, musikken er latterlig dårlig og jeg kan ikke tenke meg de er bra live når musikken suger eselræv. +1 (den var for deg også HalTan) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 De skal trossalt slippe et album som heter "667 the neighbour of the beast" eller noe i den dur... Tatt fra max payne 2. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 begge deler!! De er jo litt underholdene og da! Hehe.... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 har ikke hørt de live så da kan jeg ikke si så mye. de er nå ok men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 For å si de rett ut, jeg liker Wig Wam fordi, de spiller ""noen få" bra sanger" (og de er cover ), men som de ble sagt, de hører mer hjemme på en "hits for kids cd" ja... Det jeg ikke liker derimot er: Klesstilen, den jamringa "Rock n' Roll!" "Stand up and Shout" (hørte ikke vi de på Ac/Dc&Kiss?), klesstilen, sminken, klesstilen, queen-wannabe faktoren osv *stiller meg nøytral* Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De skal trossalt slippe et album som heter "667 the neighbour of the beast" eller noe i den dur... Tatt fra max payne 2. Er vel heller tatt fra Iron Maiden sangen Number of the Beast? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 tenkte jeg når jeg hørte det og Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 WigWam var bare tøv i følge meg, heilt til eg av rein tilfeldi havna på en konsert med de I Gaupne i Sogndal.FAen de var jo konge live da * fikk tatt alle i hånda* Gaupne i Luster, ikke Gaupne i Sogndal. Var der selv, rocker de da Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Wig Wam er rett og slett tragisk. Makan til møl skal du lete temmelig lenge etter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De skal trossalt slippe et album som heter "667 the neighbour of the beast" eller noe i den dur... Tatt fra max payne 2. Er vel heller tatt fra Iron Maiden sangen Number of the Beast? 666 The number of the beast er ikke en Iron Maiden-oppfinnelse. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Nei, men det var de som kalte albumet sitt for det... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 666 The number of the beast er ikke en Iron Maiden-oppfinnelse. Eh, JO!!! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Wig Wam er vel bare en "hypa" greie som forsvinner stille inn i historien etterhvert. Personlig synes jeg de er en ekstremt utvanna Darkness kopi, som låter bra, men som drukner i sitt eget image. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kan ikke akkurat si at Wig Wam er min favoritt. Heller det motsatte. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Fæl musikk... Mulig de lager show og skjønner fint at stilen er en parodi, men det hjelper ikke når alt av musikken er et stort plagiat og en parodi, som ikke når "orginalbandene" til anklene en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå