Tobe__ Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg så nettopp reklamen for Wig Wam sitt album, og fikk lyst til å lage ett topic om dem. Jeg er bare nysgjerrig på hva folk her synes om dem. Selv ønsker jeg at bandet aldri hadde oppstått. Vokalisten provoserer meg helt grenseløst med den "rock'n'roll er livet" holdningen sin. Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD. Ikke veldig "rock'n'roll" akkurat... Så kom med synspunktene deres på disse halvtomsingene i alt for trang kondomdrakt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hørt de Live og må si at parodi dekker ikke det ordet de er... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hørt de Live og må si at parodi dekker ikke det ordet de er... enig. de er bare patetiske Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg så nettopp reklamen for Wig Wam sitt album, og fikk lyst til å lage ett topic om dem. Jeg er bare nysgjerrig på hva folk her synes om dem. Selv ønsker jeg at bandet aldri hadde oppstått. Vokalisten provoserer meg helt grenseløst med den "rock'n'roll er livet" holdningen sin. Jeg selv ville følt meg passe dum og flau hadde bandet jeg var vokalist i havnet på en Hits 4 Kids CD. Ikke veldig "rock'n'roll" akkurat... Så kom med synspunktene deres på disse halvtomsingene i alt for trang kondomdrakt. Du skjønner at de er en parodi? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 De er blod seriøse Ja, desverre. Jeg må minst ha konsumert 12 pils for å like hit'en deres. (husker ikke farta hva de n heter) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har bare hørt grand prix låta, og den er jo kul nok den Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) De er blod seriøse Eh, hva i all verden får deg til å tro det? De skal trossalt slippe et album som heter "667 the neighbour of the beast" eller noe i den dur... Endret 10. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Det er litt vansklig å bestemme seg. De er jo på en måte litt underholdene da Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg trodde alle hadde skjønt at de ironiserte over 80-tallets puddelrock. De setter det på spissen, og vet det selv. (Selv om de, i likhet med fansen, har stor kjærlighet for sjangeren.) For å sitere min svoger: "Jeg skjønner ikke folk som mener WigWam er harry. En parodi kan aldri være harry. Et band som BigBang, derimot, som holder på på ramme alvor... " Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 da er jeg feil informert. beklager Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Parodi eller ei, synes det er tragisk. Men det er mange der ute som synes min musikksmak er tragisk og. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Har bare hørt grand prix låta, og den er jo kul nok den Det er eneste sangen de har laget selv også, så vidt jeg vet. Var hvertfall eneste egenproduserte (hvis den er det) som ble spilt da jeg så de live. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg vil si begge deler. Vet ikke om jeg skal le eller grine av de gutta der. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helt rå. Ti ganger råere live. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helt rå. Ti ganger råere live. Yay! Spesielt i kominasjon med et par seksere. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Helt dumt å se hvor mange som tror at WigWam er seriøse.. De er jo på en måte seriøse, men ikke slik som mange her tydeligvis tror. De spiller jo fordi de liker musikken sin og fordi de har en forkjærlighet for denne type musikk.. Også er det slik at man kan ikke sitte på rævva å si: "nei, jeg tør ikke..vil ikke dumme meg ut, det er så flaut", når man er musiker liksom...heeeerreguud! virker som det er det som er problemet for en del her, at det er for flaut... Å, stakkars WigWam, de må jo føle seg så flaue! Finnes mennesker som ikke er så jævla opptatte av hvordan dem selv tar seg ut for fremmede folk, vet dere... dzzzzzzzz Endret 10. juli 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helt dumt å se hvor mange som tror at WigWam er seriøse.. De er jo på en måte seriøse... Inklusiv deg selv ja? De er ikke seriøse en plass! Punktum. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Helt dumt å se hvor mange som tror at WigWam er seriøse.. De er jo på en måte seriøse... Inklusiv deg selv ja? De er ikke seriøse en plass! Punktum. Å! Ikke ta setninger ut av sammenhengen slik! De er jo på en måte seriøse.. osv.osv. Jeg mener _ikke_ de er seriøse! F*** så vanskelig det skulle være da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå