Deadringer Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 når jeg trykker på linker til andre sider enn den jeg er på åpner det seg i et nytt vindu. jeg vil at vinduet skal åpne seg i en ny fane. hvordan får fixet dette? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Se under Tools--options--Advanced-- Tabbed browsing--open links in a new tab. Vil forresten anbefale Tabbrowser preferences extension. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) ok, takk. sjekker nå! edit: hva blir de instillingene i den norske versjonen? finner ikke "open links in a new tab" Endret 11. juli 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) "Det er flere måte å gjøre dette på. Skriv i adresselinja: about:config > Deretter skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja > Sett denne til "true"(dobbeltklikk på linja). > Start Firefox på nytt og du vil finne den nye funksjonen i tools>option>advance - tabbed browsing." (Sitat forumbruker Micro) __________________________________ Anbefaler også at du installerer Tabbrowser extension nevnt over. Btw, hvordan siterer man på tvers av forumtråder?? Endret 11. juli 2005 av Montag Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) *slettet* Endret 11. juli 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 da tror jeg det fungert! takk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hold inne Ctrl når dere klikker på en link/vindu. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hold inne Ctrl når dere klikker på en link/vindu. Eller rett og slett trykke scrollhjulet ned, mens man har musepekren på linken. Da åpnes alle linker, som man gjør dette med, i en ny tab/fane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå