erlend_halvorsen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 BF2 klanen Asian Traders søker webdesigner, vi har veldig mye peiling på BF2 men helt død når det gjelder webdesign. Håper noen tar kontakt! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 eg kan godt lage et design og utforme siden deres. har xelv flere sider på nettet. www.vegisen.123side.com men den er veldig gammel, og så har eg en side som er under utvikling no, som ikke er publisert. så eg vil gjerne gjør den jobben. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 eg kan godt lage et design og utforme siden deres. har xelv flere sider på nettet. www.vegisen.123side.com men den er veldig gammel, og så har eg en side som er under utvikling no, som ikke er publisert. så eg vil gjerne gjør den jobben. Visst du legger meg til på msn, så snakkes vi om det: [email protected] Lenke til kommentar
lugah Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) eg kan godt lage et design og utforme siden deres. har xelv flere sider på nettet. www.vegisen.123side.com men den er veldig gammel, og så har eg en side som er under utvikling no, som ikke er publisert. så eg vil gjerne gjør den jobben. laget? ehh... er vel tross alt bare en template sammen med phpNuke Er vel feilpostet også, er vel her man skal poste slikt. Endret 10. juli 2005 av lugah Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 eg kan godt lage et design og utforme siden deres. har xelv flere sider på nettet. www.vegisen.123side.com men den er veldig gammel, og så har eg en side som er under utvikling no, som ikke er publisert. så eg vil gjerne gjør den jobben. laget? ehh... er vel tross alt bare en template sammen med phpNuke Takker for at du bustet han! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) for det første er det ikke bare et template, eg har modifisert det templatet VELDIG masse, og eg har andre sider på nettet og som for eksempel http://home.no.net/vegisen så den siden ka du se på hvis du ikke tror eg duger. har hodt på med html og PHP i en del år, så kan litt. siden er gammel, og er ikke av nyeste mote, men å lage et frisk design er ikke noe vanskelig arbeid. Endret 10. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 du skal få en sjanse, bare legg meg til på msn: [email protected] Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 for det første er det ikke bare et template, eg har modifisert det templatet VELDIG masse, og eg har andre sider på nettet og som for eksempel http://home.no.net/vegisen Den sugde jo maks. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du sier du har lagd mange sider, de to du har vist oss er helt like...... (omtrent) Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Glem det vegis vi søker folk med god erfaring, noe som ikkje du har (laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ifra) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüs hacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüshacked by feri ats /// Turkish Multi virüs Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Denne er åpenbart feilpostet og stenges derfor. Trådstarter har en tråd her i riktig forumkategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg