Kfinn Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en trafo med engelsk stikkontakt lik denne. Jeg trenger en overgang slik at jeg kan bruke den i Norge. Clas Ohlson har det ikke. Har dere noen forslag til hvor jeg kan finne en slik overgang? PS: Jeg kan ikke klippe ledningen og sette på en norsk kontakt, da trafoen en festet i selve kontakten. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det finnes jo reiseadaptere rundt om kring, men de er vel av hannkjønn. Hvis du er heldig så kan du kanskje finne et som kan brukes. På biltema har de denne: Kanskje du kan bruke den hvite klumpen. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Husk på at du må ha riktig spenning da. Om apparatet ikke tåler 230V Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Du kan jo lage en selv... [hunnkjønn engelsk-kontakt ]----LEDNING----[Hannkjønn norsk-kontakt]. Men pass på spenningen ja Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Funker nok den pakken fra biltema ;-) I england har de 220V. I tyskland har de 240V. I norge har vi 230V (grei blanding I usa har de 110V Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Det er snakk om en strømforsyning til en klokke. Spenningen i England og Norge er lik. Jeg kan huske at de solgte en slik på Arngren i sin tid, men butikken er jo nedlagt. Slik ser det jeg leter etter ut: Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg skal innom Biltema på fredag. Hvis du vil kan jeg kikke på den saken jeg nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Den du nevnte på Biltema bør passe. Den var bare en tanke dyr (da jeg trenger fire). Det er jo snakk om en liten plastsak med to metallpinner. på arngren.net selges de engros til 9,- u/mva. Tenker jeg må en tur på Biltema for å kjøpe noen småting, så da får jeg spurt der. Eller er jeg fortsatt åpen for forslag/steder de har pluggen til salgs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå