SimDaDim Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Denne videoen er så vanvittig morsom! Tror dette faktisk er ment som serriøst... Last nedherfra. Er så vanvittig bra. Sjekk de supre effektene han bruker da! Teksten har 0 mening. Eneste poenget, virker det som, er at alle ordene skal rime på hverandre. Vanvittig bra! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Den har vel blitt postet en 10-15 ganger alt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Ah, beklager... fant den ikke når jeg søkte opp noen av navnene... link? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Det er ikke seriøst. Molvania er et fiktivt østblokk-land et sted i starten av 80-tallet. Masse folk som har laget en fake historie og fake byer og greier. Denne videoen er vel et dokument for landets musikalske utvikling Prøv å fjern siste del av linken så får du hele greia. Endret 12. juli 2005 av Bitex Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sinnsykt så skuffa jeg var den gangen jeg fant ut at denne var fake. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dette er vel basert på en bok som har diktet opp dette landet. http://www.molvania.com/ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har lest "reiseguiden" og den fikk meg til å gråte av latter. Anbefales på det varmeste som ferielektyre! Anbefaler og Zlads andre hit: "Antipope". ;-) Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Ah, dette viste jeg ikke.... Men finnes disse bøkene på norsk også ell? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det betviler jeg sterkt. Bøker bør forresten leses på originalspråket. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har lest "reiseguiden" og den fikk meg til å gråte av latter. Anbefales på det varmeste som ferielektyre! Anbefaler og Zlads andre hit: "Antipope". ;-) Takk for begge tipsene, LarsP. Får vel bestille boka en dag. Antipope var fet, men engelsken hans har jo faktisk blitt akseptabel nå Jeg savner fraser som "Inside tank of fuel is not fuel but love, there's is nothing above but the stars above." Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det beste med antipope er i videoen da han sier "like a lion kills an antilope" og så er det bilde av en sebra. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Haha, ja, la merke til det jeg også. Og teksten har jo noen perler. "I alone will fight for Jesus ChristWith sword so sharp I can make cheeses sliced." Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 "i hope you enjoyed this flight as much as you enjoyed this accent!" Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har lest "reiseguiden" og den fikk meg til å gråte av latter. Anbefales på det varmeste som ferielektyre! Anbefaler og Zlads andre hit: "Antipope". ;-) Takk for begge tipsene, LarsP. Får vel bestille boka en dag. Antipope var fet, men engelsken hans har jo faktisk blitt akseptabel nå Jeg savner fraser som "Inside tank of fuel is not fuel but love, there's is nothing above but the stars above." "I am the antipope, like a lion kills an antilope." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå