Den Polse Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 RA2 på lan går på IPX, og når jeg og lillebroren min skal spille det så finner vi ikke hverandre. Vi fant hverandre en gang, "men så for å aldri møtes igjen". Vi kjører begge xp og har selvfølgelig ipx installert. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Går du inn på options og videre på Network er det en ting der hvor du kan velge mellom noen rare ting som: 2hc 5gh 3df 4fg Eller noe lignende.... Uansett, experimenter med dem, før eller senere vil dere finne hverandre. Og dere trenger ikke nødvendigvis ha samme verdi valgt. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 På min pc får jeg bare opp to forskjellige, på lillebroren min sin pc kommer det 3 og vi finner hverandre ikke uansett kombinasjon virker det som. Lenke til kommentar
|KHS| Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Gå inn på ipx instillingene i windows og under internal network number så skriver du inn etellerannet tall annet en 0. Tror det skulle funke da..du må og stille på netverks greiene i spillet Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 knot med nettverk i windows, reinstaller kort og protokoller etc.. bruker å funke for meg, men det å se Jaime Pressly i cheerleader outfit fungerer meget bedre(...for meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå