Filosofi Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Kjøpte meg Far Cry i går og har et problem... På det første oppdraget 'Tutorial' blir alt bare blått unntatt kompasset og liv/armor. Jeg kan gå rundt og sånn, men jeg ser ikke hvor for alt er bare blått. Datamaskinen skal ikke være ett problem. Har et geforce FX 5200 128mb, 3,0 ghz prosessor og 512 mb ram, så ting skal egentlig gå fint. Vet noen hva jeg skal gjøre for å fikse problemet??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 har du prøvd å legge inn nyaste skjermkort drivarar, og å instalere den nyaste patchen til far cry. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Flyttes fra spørsmål og svar til FarCry Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Du MÅ legge inn den nyeste patchen for å bli kvitt irritable grafikkfeil som det der. Jeg måtte det selv, med mitt x800pro kort. SÅ gjør det ... Patchen finner du HER!!! # Fixed a Shader Model 3.0 issue that caused graphics corruption on new ATI hardware.# Set the game to detect nVidia hardware to avoid shaders being compiled at run time. # Recompiled the 32bit version with a different version of STL to address some server slowdowns. # Fixed a video playback issue to ensure compatibility with MOD SDK dll code. # Fixed server issues when the server type was changed during a running game. # Fixed potential crash when using RCON to start a new level. Endret 11. juli 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå