Espen_k Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) jeg kan selv ikke å lage koder, derfor tenkte jeg at dette kunne være en tråd hvor man kan legge ut sine nyttige og beste javascript koder. jeg er interresert i koder som jeg kan bruke på hjemmesiden min!, det er det sikkert flere som er. det kan hende at jeg skriver noen feile ord... men jeg mener html koder her er det bare å komme med koder sleng også inn kommentarer der det passer! Endret 11. juli 2005 av B-Zerc Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 HTML-koder eller JavaScript-koder? Koder til hva da? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 men jeg mener html koder Dette fikk meg til å stusse... Hva hvis du sier litt mer om hva slags koder du vil ha tak i? Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 jeg er forferdelig dårlig til å lage gode tråder ettersom jeg ikke skjønner alle ordene av JS og lignende. jeg mener slike koder som bestemmer diverse på siden... om det så skal være noe som viser klokken eller sier hva som er på tv2, tv3, tvNorge. skjønner dere ikke nå så si ifra! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 dersom det er HTML koder du mener så hvorfor ligger denne tråden på JavaScripts? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 dersom det er HTML koder du mener så hvorfor ligger denne tråden på JavaScripts? Og hvorfor i all verden bumper du en så gammel og idiotisk tråd? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 dersom det er HTML koder du mener så hvorfor ligger denne tråden på JavaScripts? Og hvorfor i all verden bumper du en så gammel og idiotisk tråd? hvorfor ikke? (shit! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå