Tee_Kay Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 For å få ny ip bør du nok skru av routeren om kvelden og på igjen om morran. Derimot er det vel en grunn til at du har blitt g-lina. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Er usikker på grunn jeg er glina.. plutselig ble jeg bare glina.. stod ikke noe reason eller noe . Men ok, skal gjøre det da. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen. Jeg har også hatt ustabilt nett de to siste dagene. Bor du i Stavanger området? Endret 11. juli 2005 av Remo Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvis du er blitt g-lined så kan det være du spammer mirc virus ut til andre brukere uten at du vet om det . Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 synest det er ustabilt her også... bor i oslo vert sånn siste 2 ukene Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Noen som vet hvorfor nettet mitt er så ustabilt? Har prøvd og resette modemet 2 ganger, men er like ustabilt. Har en stabilitet på maks 2 dager så detter modemet ut. Og noen som vet hvordan jeg kan få en ny ip fra nextgentel? Har blitt G-Lined fra quakenet =/ så må ha ny ip for og komme inn igjen. Jeg har også hatt ustabilt nett de to siste dagene. Bor du i Stavanger området? Ja jeg bor i stavanger. AndrewL: Jeg hadde idla på en kanal med ddos boter, derfor jeg ble glina. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 AndrewL: Jeg hadde idla på en kanal med ddos boter, derfor jeg ble glina. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg bor også i Oslo, og i går startet problemene for meg. Nettet går opp og ned som en jojo her. Når det er oppe er det veldig tregt, pinger vg.no med ~500ms. Lenke til kommentar
sjefslappen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg bor også i Oslo, og i går startet problemene for meg. Nettet går opp og ned som en jojo her. Når det er oppe er det veldig tregt, pinger vg.no med ~500ms. Jeg bor i Bergen og har ikke hatt et eneste problem med linja mi på 3 år. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg bor i Bergen også. Hatt NGT i 1 år og aldri hatt problemer Endret 13. juli 2005 av Kimmen15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå