NightWolfie Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Når jeg spiller Pariah og andre lignende spill på pcen skjer det noe med skjermen, bare sjekk her . Legg merke til kantene. Oppløsningen jeg kjører er på 1280x1024 med alt på det høyeste og det lagger ikke i det hele tatt. Jeg har et Sapphire Radeon 9800xt 256mb kort. Hjelp! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Er det sånn grafikkfeil i kantene på andre spill også?? Har selv spilt pariah.det går flytende men spillet har en del bugs i det. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Er det sånn grafikkfeil i kantene på andre spill også??Har selv spilt pariah.det går flytende men spillet har en del bugs i det. Hmm, kan huske at det har vært i andre spill også... Spesielt FarCry på forskjellige rendering modes... Endret 10. juli 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Dette så ikke helt bra ut, men har du akkurat det samme problemet på alle andre spill eller? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 stoooort bilde.. er det sånn under oppstart og i windows også? hvis ja kan det jo være noe galt med grafikkortet ditt Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Vel fant ut at hvis jeg skrudde av Post-Rendering så ga det seg. Men uten post-rendering blir det ikke særlig pent i forhold... Nei det er ikke slik på alle spill... Vil ha på full rendering! Endret 10. juli 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå