brucelee.will Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 hei, jeg trenger en god kabinnet som ikke bråker, god temperatur, midi tower. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Litt mer spesifikt hadde hjulpet oss med å hjelpe deg F.eks: Maks pris, antall HDD-brønner, antell 5.25"-brønner osv. Muligens fortrukkne farger Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) chieftec,lianli,CM,Bzerk d er mange muligheter! Endret 11. juli 2005 av haakie Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Veldig fornøyd med mitt Tsunami Drem tower. Thermaltake Tsunami/Soprano Tsunami er en litt vidreutviklet versjon av Soprano med det lille ekstra: Lettvekt, Aluminiumsdør, gummioppheng til HDD, LED vifte bak, LED i front. Følger med 2x 120 og 1x92mm vifter. Fåes i Svart og Sølv Annbefales Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) kunne du gi meg en link på den. Likte den ja, men hvordan er den? Bråker den mye? Mye vibrasjons støy osv? Så på denne oss mikroplex, det er ikke ofte jeg faller for kabinetter men denne må jeg si så ekstremt bra ut. Men er det noen her som kan fortelle meg om dette er et bråkete kabinett som rister og støyer så fort du setter en harddisk i den? Link Endret 18. juli 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Miditower, "X-Warrior", Sort m/blå front er som et ferdigmodda chieftec. Chieftec er stilegående hvis du setter nye vifter i det, så her er det ve lbare å invistere i vifter Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Kan nesten annbefale det kabinettet Klikka_bZerk linker til, siden jeg har originalen. Men jeg er ikke sikker på om fronten har noe kvalitet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har et chieftec MX selv, kanon kabinnet. Du kan jo sende en mail til mixroplex og hør om fronten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Sorry dobbelt post Endret 17. juli 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Noen som har erfarig med Sunbeam? Er dette en kvalitets leverandør? Edit: sorry for at jeg avbryter han som starta topicen men gidder ikke og lage ny når jeg lurer på akkuratt samme selv som tråd starter Endret 18. juli 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå