irock680 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg har en Hewlett Packard bærbar PC. modellen er ze1110. Den har 1GHz og 256 MB ram og 32 mb minne. Det var skikkelig uvær her om dagen og da slutten internetten på den pc'en å virke. kan noen hjelpe meg med dette? Det er døds viktig for meg å komme på internet. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hva slags internettforbindelse har du? kanskje modemetisdn-gt'en ble ødelagt av tordenværet, hvis du har det? det skjer ofte på jobben min, at isdn-gt'er blir slått ut. hadde hjulpet litt hvis du hadde sagt hva slags internetttilkopling du har Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 jeg har V90 modem Mitsubitshi Galant 96 24-V6 ruler Lenke til kommentar
Conan007 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Trur nok kansje du må se på modemet. For hvis lynet har slått ned så tar det fort og lett knekken på kortet dette har skjedd meget mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå